Lördag

o jag sitter på jobbet.. rätt lugnt just nu, har fyllt i lite papper o grejat, ska strax iväg på nästa besök.. Kanske borde åka o tanka bilen också.. Slutar tolv idag, hade hoppats på att det skulle bli lika fint väder idag som det var igår..Men så verkar det ju inte blir!:( Får se vad vi ska pyssla med efter jobbet.. Blir nog en långpromenad iaf skulle jag tro! :) Imorn ska jag o syster till Svensta på Dollar Store! Blir nog trevligt de.. Ikväll ska jag o Jänet ha en liten myskväll..
Det ska bli alla tiders! =)

näe, back to work!

PH




Era tankar..
Postat av: Sofia

Du måste juh lägga ut bilder på henne så man får se på skönheten..

Det är en hundras som jag verklingen skulle kunna tänka mig att ha.. =)

Hur gammal är hon..??



Kram

2009-02-01 @ 12:15:14
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0