Oslo..

ja, där har vi varit på en liten semester... o till uddevalla! For förra tisdagen, o kom hem i söndagskväll.. O vi har verkligen haft det kanon.. Firat Fias Per som fyllde 30,en galen utenatt på oslos gator o barer,räkor o jordgubbar i massor, mysiga promenader på Aker brygge, Carl Johan o Wieglands parken, o inte att förglömma nattlig biltur, o trevligt häng o massa surr me galna norskar. Me like! :) Sen mysiga kvällar i uddevalla,shopping på Torp ännu mera räkor o så.. Jag har stortrivts o Lowa likaså.. Hade lätt varit borta en vecka till, minst..
Men nu är vi som sagt på hemma plan. O i måndags hade vi Möhippa för Lena, som gifter sej om mindre än två veckor! En riktigt mysig o rolig dag.. :) O gårdagen tillbringade jag o Lowis med mamma, o mormor.. Bara mös o hängde.. Sen skjutsade mamma hem oss. Jag älskar min mamma! O jag o Lowis hade myskväll.
Idag har jag ätit frukost med Jänet o Suss, mys! Saknade dock min man. Som jag för övrigt inte träffat på en vecka!
Göllet, my dear husband I miss you so!
Sen har jag inte gjort så mkt vettigt, hängt me Sandra o Helene o kidsen på kvällskvisten, mkt trevligt!:)
Tur man har bra grannar..

Igår kväll ringde förövrigt min galna norska vän, han o hans vän skulle på tur. Till tyskland, amsterdam o nå mer.. Jag vill också! haha.. Dock är dom liite mer spontana än mej, dom kom nämligen på det igår kväll, o for imorse! Han ringde nyss o uppdaterade mej, nu va dom i Tyskland o skulle sova. Dårar! :)

Syster är förövrigt i Amsterdam just nu, hon o Fredrika är ute o tågluffar. O jag saknar henne som en tok redan. Hur ska jag klara mej när hon bor i Kalmar? Mkt resande lär det bli.. aja. jag vill också ut o göra nåt..

Jag vill göra nåt annat, nåt annorlunda. Jag är rastlös o vet inte riktigt vad jag vill med mitt liv?
Min kloke men något galna norska vän säjer att så fort jag känner så,så ska jag lyssna på en särskild låt.. Don`t forget to wear Suncream tror jag den heter? aja, mkt klok låt iaf..

näe, mkt svammel nu.. tror jag slänger in lite bilder istället..
Från semester o möhippa bland annat.. Enjoy! ;)

   
 

äh, ger upp de här med korten ikväll.. De tar hundra år.. gör ett nytt försök imorn!

Natta!

Era tankar..
Postat av: mamma

Jag älskar dig mer:)

2009-07-23 @ 17:32:49
Postat av: Jessica

Hej =)

Va trevligt ni ha haft de och de är trevligt me norskar..

Dom e goa och glad...Ja vet =D

Hur e de me dig då`??

2009-07-28 @ 14:09:46
URL: http://mamijessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej..

Jo de e bara bra me mig, fortfarande sjukskriven.

Vart int helt bra efter andra operationen.

Varför e du sjukskriven??

Om man få fråga =)

Kram

2009-07-30 @ 22:35:50
Postat av: CAMILLA E

Har du glömt bort mig????? KRAAAAAAAAM=)

2009-08-07 @ 21:12:51

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0