regn och åtta grader varmt..

Välkommen till Norrland, eller ja Jämtland!
Idag kör jag följande outfit;
 tjocksockar, nya favvotischan, mysbyxor o tjocktröja,samt mössa! Inomhus!
Hur läckert är inte det?
Samt lyssnar på The Galway girlrepeat givetvis! o försöker få lite Irländsk feeling.. haha!

nu dök Jänet in, ska va lite social.. uppdaterar mera sen..

PussHeej!






Era tankar..
Postat av: Malin Fridell

Har du möjligtvis sett P.S I Love you??? Jag vill oxå åka, lämna mig inte om du åker.... Hoppas allt är bra med er! Kram

2009-07-08 @ 15:05:01
Postat av: Jag

jamen visst malin! världens skönaste film.. Jag tar dej med.. säjer till ett tag innan vi far.. till våren kanske? Hoppas allt e bra med dej också.. O va tusan har hänt me din blogg? så tyst.. Kram

2009-07-11 @ 16:17:30

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0