Underbara dagar..

börjar med det lite dåliga, jag har haft sjuktandvärk,fått ut tandjäveln?!?! o mått skitjävla apdåligt hela början av förra veckan.. sovit,ätit,grinat,sovit osv.. På torsdagen fyllde jag dock år, ( mr numer 19, som ni alla förmodligen redan vet.. ;) så jag o Lowis klev upp i tid o bakade bullar (skitgoda givetvis) o donade.. Fick främmande av min älskade familj o släkt,o av mina favoriter i järngänget o nån annan vän.. Mycket trevlig dag! Tack!  O tack för all för alla grattis sms o så! :)
I fredags tog "lilla familjen" sovmorron o bara slöade. Det var grett de! :) Också kom min gamla,trogne vän Per förbi på sin hoj o hälsade på.. Det var jätte trevligt.. Så länge sen jag träffade han! :) Lowisen for på badet hon me söstra..
Åt en halvdan midda bestående av korv me bröd, men va gör de? Både jag  Lowis blev nöjda iaf.. :) Somnade tidigt.

O vaknade tidigt i Lördas, min andre hälft plockade uppe mej o Lowis strax innan tio. O vi for till flygfältet, o sen var de i fullgång! Förberedd hamburgare o de som skulle göras o vid elva började det strömma dit folk, o helskotta så mkt folk det kom! Va jäävla roligt. Kanonväder, fina uppvisningar, mkt o trevligt folk. Så jäkla lyckat! =) När vi sålt slut på 350 hamburgare o över 600 läsk o själva dagen började lida mot sitt slut, tog vi en flygtur me två av norskarna, Anders o Erlig aka Igor.. :) Riikigt nice. Sen bar de av ner till sjön o lite bad, innan duch o fix inför kvällen.

Vid sju hade vi samlats allihopa igen, o festen var igång! Middag o tal, skratt o tyll. Sen mitt i allt inträffade en olycka. Vilket var riktigt jobbigt,tragiskt o bara hemskt. Men efter lite breathing o hans egen önskan fortsatte festen, o bandet började spela. Och hela kvällen blev på det stora hela mkt lyckad. Mycket skratt, o mycket tyll.. Härliga människor, o ja.. toppen. Så vid tre vad jag o två inneboende norskar hemma o i säng iaf, o vi gjorde nog banne mej kväll tidigast.. Men roligt hade vi!

Söndag så blev de frukost me alla norskar,sthlmare o vi, innan alla började flyga hemöver.. Sen blev det slött, o de hela avslutades me midda hos Håkan o Ingrid innan jag for hem o brann av framför P.s I love you. Myys film!

Idag ere måndag, tråkmåndag, o jag vill bara ligga inne.. :)

på återhörande..


        

        

        





   

 

     

 
 
 
     

     

   


PussHeej!

Era tankar..
Postat av: Anonym

Jag ska komma och sno bilder imorn tror jag ;o)

Fyttitusan vilken härlig helg=)

2009-07-07 @ 14:42:10
Postat av: Anonym

ingen fest utan barnvakt;)

2009-07-07 @ 23:28:44

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0