Mycket som händer..

otroligt mycket som händer just nu... bra o dåligt, upp o ner dagar om man säjer så! Det är helt enkelt väldigt mkt, mitt huvud är total kaos. O det mesta snurrar bara runt,runt! Ingenting jag tänkt skriva om här, o jag har haft total noll lust att blogga! Både tids och inspirationsbrist!

Mycket har som sagt var hänt sen sist..

Jag o min älskade mor har varit i London! Det var underbart.

Jag o Lowis har flyttat ut till Orrviken. Vilket känns kanon.. Kom gärna o hälsa på.. ;)

Jag har varit på grillgalej o myst med underbara vänner.

Har varit på cirkus,och stått ut med vidriga clowner.

Har gjort klart den där jäkla praktiken.

Har fått reda på att jag måste ut med cirkus 10 000 till tandläkaren. Det känns
sådär.

Lyckats köra på tok för fort, o fått alldeles för mkt i böter.

Har fått årets träningsvärk av o klippa gräset, vilket fick mej att inse att jag är en av sveriges mest otränade människor!

Har blivit bjuden på bröllop i sommar! :)

Har låtit världens bästa Jänet göra afrokrull på mej, så jag går numer under beteckningen penntrollet! ;)

Har planterat lite blommor,o gjort fint hemma på uteplatsen!

Varit på ett roligt 50årskalas o garvat asset av mej..

Skrattat o myst me mitt Göll, o andra trevliga vänner.

Jobbat som en dåre, o måste fortsätta så hela sommaren.


näe, har inte så mkt mer vettig o komma med just nu.. men ska lägga in lite bilder från London o sånt när tid,ork o lust finnes!

Är ni nöjda nu? ;)   (Göllet,syster o Åsa framförallt? :p



PussHeej!


Era tankar..
Postat av: Emma

Ha ha, penntrollet ;) du e saaa fin i haret!

2009-06-13 @ 12:18:09
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag varte nöjd iaf ;)

2009-06-13 @ 13:31:03
Postat av: Tina

Ååååååååååååh mäkta imponerande! I lööööv!

Nu är de bara fortsätta så här! Tillåmed jag har ju tid å blogg, ibland, du vet ju! skrattar

ME LÖÖÖV JO LÅNG TAJM!

2009-06-14 @ 11:55:27
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja jag med blev nöjd =) Haha!!! Ja mycket har hänt men mycket kul också =) Du är jättefin i håret och det var ju inte så farligt clownerna på cirkusen ju!! :P Snart kommer vi ut och hälsar på =) Puss!

2009-06-17 @ 19:34:06
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0