Tre dagar

i ryggläge, o jag är så sjukt less,uttråkad o på gränsen till o bli ett allvarligt psykfall! idag har jag iofs lyckats tagit mej till datorn,o brottat in min otympliga kropp i den här lilla skrubben. men efter o ha suttit upp i mer än 20 minuter så tar mina knän o min stackars fot nästan livet av mej. Det är inte okej.
För er som missat det, så är jag numer som ett litet paket. Efter en härlig tid på rekreation med mina vänner, så avslutade jag v. 10 med en comeback i skidbacken. Vilket kanske inte var mitt smartaste drag. Då jag nu sitter här med två trasiga knän,o en trasig fot.
 Eller för o vara mer precis
Ett ledband i vänster knä,som är nästan helt avslitet,lite uttöjt korsband också i vänster knä, en gammal spricka (som jag inte ens visste fanns!) i vänster fot/fotled/underben ( what ever!) som slagits upp igen.. O uttöjt ledband + korsband i högerknä! jojo,mina vänner.. det kostar o ligga på topp!

förutom den lilla incidenten så hade vi det verkligen toppen..
Tyroleraftonen var klockren!
 Promenader, skoteråkning, skidåkning, korvgrillning, goda luncher, roliga spel, goda middagar, röjjiga after skis, och framförallt kanon sällskap!! I lööv it.
Trist bara med ett så snörpligt slut.
Tur att jag har världens bästa lillasyster. Som tar hand om både mej o Lowis.
O inte att förglömma min Älskade vän o vapendragare Majjsan.
O Jimmy o Mikkis som skämmer bort lilla Sessilurven!
Guld värda, all of you.

tar o avslutar med lite bilder innan jag ska försöka masa mej ut härifrån o back to bed.


   
   
   
     

     

   
   



PussHeej!



Era tankar..
Postat av: Sofie

Vi i glansens hoppas att du kryar på dig snart=) vi vill också följa med på nästa skidtur, det verkar vara en riktig upplevelse ;)

2009-03-10 @ 19:44:24
URL: http://linasofiee.blogg.se/
Postat av: Jessica

Aj aj låter inge vidare...

Förstår att du e less på å bara ligga...

Jag vet hur du ha de, ja ha typ int gjort

annat den sista veckan...

kan bara vara uppe korta stunder =/

2009-03-11 @ 07:57:12
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Jane

usch.. det där lät inge roligt.. hoppas du blir bättre snart..

2009-03-12 @ 03:03:46
URL: http://enaj.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0