flyttat och är dyngsjuk!

är så jäävla förkyld så jag vill mest bara ligga ner o självdö. Det skulle behövas..
Halsen värker,huvudet värker,öronen och kroppen värker, febern pendlar o jag har dessutom ingen röst!
o mitt upp i det,så lyckades jag faktiskt flytta igår, tack vare snälla vänner,och en underbar mamma! <3

visst det är lite småplock o urstädning kvar.. men vi sov iaf i huset inatt! :)
Det kommer bli så mysigt där..
gruvar mej dock för snöröjning o eldning! :/
well,well..

näe, tänkte bara ge en lite snabb uppdatering.. nu ska jag fortsätta snora i flyttkaoset!
Eventuellt lägga mej o självdö ett par timmar med hjälp av en kopp the, o lite treo kanske?

Heej!


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Vad du pysslar utan att man vet! Hoppas de går bra då...

2009-11-30 @ 17:29:38
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Karro

Huvva =( Krya på dig!! Kram

2009-12-01 @ 08:05:37
URL: http://scrabbed.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0