fulla munnen med stygn..

igår var det dax, stiftet skulle äntligen sättas in i käken, och det bästa av allt var att jag skulle få sövas.. Samtidigt skulle dom ta bort två visdomständer.. Perfekt!
Jag sövs vid åtta, o väcks vid tolv,ett kanske? Vaknar av nåt i halsen,tror de va nån tub jag hosta upp.. har iaf fortfarande skitont i halsen..
Sen säjer mamma att det inte hade gått o sätta dit nåt stift!?! För käkbenet var för smalt, igen! Den här gången ska det inte byggas nåt nytt utan det konstateras helt enkelt bara att jag ingen stift tand kan få... Jag blir så jävla less.. Ledsen är kanske ett bättre ord, efter alla jävla turer, tandställningar, dragning av tänder o alla hemska besök i 16 jävla år! Allt för att förbereda för detta stift. Också går det inte!
O lik förbaskat så sitter jag här, svullen, o med munnen full med stygn.
O det gör ont. Jag vill grina.


Era tankar..
Postat av: Sis

men uscha då!! det var ju verkligen inte någe kul å höra :-( pussar i massor till dig!

2009-09-01 @ 22:26:59
URL: http://oneverybodyslips.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Hey, efter regn kommer solsken, och du, aj lööv jo, med eller utan tand, TrollMamma. PUSS

2009-09-01 @ 22:47:08
URL: http://winatina.blogspot.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0