fast.

sen i tisdagskväll har jag varit fast på sjukhuset. Jag Hatar det, och jag har sån sjuklig hemlängtan så jag grinar.
Det värsta var nog att Lowa frågade om jag skulle dö.
Det gjorde så ont,och jag blev så ledsen.
 Min lilla tjej ska inte behöva vara orolig,och ha såna tankar.
Försökte förklara att jag inte var gammal,och inte heller sjuk på ett sånt sätt. Utan att min "sjuka" var ungefär som o vara förkyld-sjuk. Jag tror det funkade.
Men det har märkts på henne att hon är orolig.
Och varenda gång hon åkt härifrån o varit ledsen har varit extra jobbigt.


Hur faan kan en njursten ställa till så mkt smärta,och göra så ont?
Och varför hänger en njure "upp sig"? O varför skulle jag dessutom få njurbäckeninflammation igen?
Tre månader sen sist..
Har fortfarande sjukt ont, men har slutat med all morfin, vilket är skönt,för nu är jag vaken mer än 20minuter åt gången. Dessutom gjorde all morfin att magen stannade. Inte alls så roligt.

Så jag resonerar liksom så att jag lika gärna kan vara hemma och ha ont,som o ligga här o ha ont, och dessutom bli tokig på kuppen!?!

Nu vill jag bara vara hemma o mysa med mina älskade hjärtan.
Pussas o Kramas,och bara mysa!

o snart är dom här.. Wiiihoo!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0