jobbigt.

ja,har några jobbiga dagar just nu.. o mår kasst. På alla plan. Kan inte förklara hur riktigt? eller ja, en sjuk värk i kroppen, och konstant illamående är ju en hyfsad förklaring. Men värst är ändå ångesten,och paniken. Tror jag, o den tror jag delvis beror på att jag är helt paj fysiskt.
Jag är glad att jag har min fina lilla familj.
Jag älskar er.

Förra helgen var en riktigt mysig helg.
 På fredagen var vi iväg och handlade lite inför kaninernas ankomst,och sen var vi till Fjällsta och grillade,umgicks o hade trevligt med Jimmy o Mickis. Stort Grattis till dom också, som fick en liten Meya idag! Wiihooo. :)
For hem efter "så ska det låta" damn,va jag gillar de programmet!
Då kikade Ecka o Karin förbi,drack kaffe o surrade strunt.. Mycket trevligt de med.. :)

På Lördagen tog vi sovmorgon,o åt mysig sen frukost.. Sen bar det iväg till Aspås o hämta Kaninerna. HollyMolly och PellePingvin heter dom. Söta små saker,ännu.
Hem o pyssla o stöka med dom, o sen fick Lowis åka till Moffa o mysa med han.
O jag o kärleken blev bjudna på kanon god middag uppe i Långan,hos Marcus O Ullis. Blev kvar långt in på natten, spelade Monopol,drack kaffe o bara hade de gött..

Söndagen började vi med Familjegudstjänst, o näe jag ljuger inte. Lowa hade fått ett brev tidigare i veckan med inbjudan,och alla 6åringar skulle få en bibel. Lowa var eld o lågor o ville verkligen iväg, så så fick det bli!
Efter en timme i kyrkan o lite "kyrk kaffe" var vi hemma igen. Alla nöjda och glada.
Poade på o städade o grejade hemma, o alla hjälptes åt..både dotra o karln!;)

Sen for vi förbi hos mormor o morfar o hälsade på,innan vi for vidare till Jespers Momma för middag.. (jäklarns vad vi haft tur med middagar..) Åt gott,o hade trevligt där några timmar,innan vi for hemåt. Då blev de pitstop hos Svärfar med sambo, kaffe o muffins! Vid det laget var jag helt färdig o hade hemlängtan..
Ett jäkla rännande under helgen,men samtidigt jätte mysigt.

Veckan har varit lite sådär, men har fått hänga med diamanter och dom har verkligen lyst upp mina dagar.
Min favorit är hemma ifrån Oskarshamn o kikade in på kaffe häromdagen tex.. Me Like!
Saknar han.


näe,undra vad man ska ställa till med för trerätters lyxmiddag idag då?
Löööwet är ju i Norge,så de e bara jag o lillskrot hemma.
Quality time till oss.


Era tankar..
Postat av: Anonym

Jasså så dom har fått nu.. spännande!

Allt gick bra eller?

Hälsa å gratta! :)

2010-04-21 @ 18:01:31
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mee ja va oxå o häsade på.. hmm*!!! ;)

2010-04-25 @ 18:28:34

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0