Varför går helgerna så fort?

är det inte märkligt hur fort helgerna går? Redan söndag kväll,o dax o gå o sova.. Den stora älsklingen jobbar,är i Oslo nånstans, meeen den lilla älsklingen ligger i våran säng o snarkar gott.. Myys!
Hon har varit hos Victor och Angelica och härjat i helgen. Så vi har varit barnlediga, och inte gjort nånting alls,egentligen. Bara mått gott.. Men det är så tomt utan Lowis hemma..

I fredags var jag o Lowis o besika snabeln,o den gick igenom..Wiiho! Passade på o hälsa på mormor o morfar också, o hängde lite med dom..
På kvällen kom svärfar plus sambo o åt middag, o inte att förglömma även Jimmy o Mickis och lilla Meya, deras nyfödda sötskruv till dotter.
 Vad underbart, mysigt det är o sytta bebis.. :)

I lördags var svärmor o momma här o fikade,mycket trevligt!
 Sen var vi ut o åt med Ullis o Marcus, gott o trevligt! Avslutade kvällen med "Bröllopsfotografen" här hemma i soffan. Mys!

Idag har vi mest varit ute, krattat o poat på,solat,druckit kaffe o grillat lite nere hos pappa.
O gosat med HollyMolly o PellePingvin förstås. Som för övrigt båda är tjejer..
Sköönt de!:)

För övrigt skulle jag,eller vi behöva ett par miljoner.. helst nyss.
Vi vill bo här,och vi vill alltid bo här.
Och vi vill äga det här.
Få känna att det är vårat.
Vårat,Vårat,Vårat.


Imorn är det måndag igen, ny vecka. Nya möjligheter, och jag ska tampas med doktorer o annat jox.. Wish me luck.

annars så är de väl inte så mycket nytt..

Lowa har lärt sej cykla, på riktigt.. Nu är man om möjligt ännu stoltare! :)
Min älskade syster kommer hem på en snabbvisit till helgen, det bara Älskar vi.


Kärlek till Min fina familj, älskade - underbara.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0