Arg

Ja,är just nu så jävla arg. Förbannad är kanske bättre. Jag vet inte, skitjävla jätte arg och asförbannad kan nog vara en bra beskrivning. Och jag känner mej så sjukt maktlös. Eller rättare sagt,jag är fan helt maktlös. Och det retar mej fruktansvärt mycket just nu. Det är mycket här i världen jag inte tycker om,avskyr ganska mycket saker om jag ska vara ärlig. Men det här är nåt utav det absolut värsta jag vet. Och jag hatar när såna saker drabbar dom jag tycker om,dom jag bryr mej om. Man trycker inte ner någon man "älskar",och man slår absolut inte någon man "älskar". Psykisk eller fysisk misshandel,det spelar ingen roll. Det är totalt oacceptabelt! Jag är så arg så jag kokar,skulle vilja skrika,spotta och slå på någon nu. Helt enkelt spöa skiten ur fanskapet! För det förtjänar han,så jävla mycket. Och det vore så värt det. Jag är så ledsen för hennes skull,hennes familj och alla i närheten. Satan va mycket känslor o tankar som snurrar i mitt huvud nu. Så jag är vaken,kan inte sova. Snart måste jag kliva upp,morgondagen känns bli lång. Men jag har iaf en karl som älskar mej,respekterar mej och behandlar mej väl. Det är jag så jävla glad för.

Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

De va bra nog när att jag tog en bil dit igår kan jag lova... tur på nåt vis att man inte var i närheten, och att lagen fick göra rätt istället.

2010-08-21 @ 15:10:49
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: jennie

Det är så tragiskt, och det gör ont att behöva se det men nu hoppas jag att som tina säger lagen få göra rätt.. och att han åker in!

2010-08-21 @ 22:23:56
URL: http://enimsemper.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0