ensam hemma,med spotify!

ja, jag är nu helt ensam hemma. Mina fina älsklingar tog o for till Långan, för o hämta ett däck till lastbilen o lite sånt! Jag valde o stanna hemma för o tvätta o städa!?! o nu sitter jag här.. dricker kaffe o lyssnar på musik på spotify. Kanske inte riktigt samma sak, men skönt ere!
Ska strax ta tag i städandet. Ska sätta upp lite tavlor o jox också tänkte jag! :) Blir kanon de..

Lowis somnade nästan på en gång igår kväll,så vi tände en massa ljus o mös ner oss i soffan till "Farsan". Den var rolig, tills jag somna! haha.. Vaknade av att min telefon ringde, och då låg jag själv på soffan o de va kolmörkt!  Det var Jesper som ringde, han undrade om jag hade några planer på att komma upp o lägga mej,eller om jag skulle sova där nere? Haha, sötproppen! Blev så full i skratt. Han hade väl försökt väckte mej en sisådär hundra gånger innan han gick upp redan..
Jag valde iaf att gå upp o gör han sällskap!:)

Imorse tog vi sovmorgon allihopa. Låg i sängen o mös länge innan vi klev upp o åt nåt brunch liknande.
Jag älskar såna här dagar. Det är så jävla mysigt. Underbart!
Att bara få vara, och njuta av dom man älskar mest.
Den känslan är oslagbar!

Imorgon börjar ju allvaret igen, och vi ställer klockan på 06.30.. Det är iofs sovmorgon,med tanke på att jag oftast när jag jobbat börjar sju. Men nu har ju jag varit sjukskriven så länge,o Lowa haft sommarlov, så de känns svintidigt! Det kommer iaf bli kalasbra, och Lowa längtar.
Jag känner mej spänd,och det känns som att jag kommer gråta när hon stövlar in där på skolan.
ååh,min lilla tjej! Skulle kunna gråta nu också. 
Men det ska jag inte göra.

Näe, söstra kommer snart.. så de e väl lika bra jag tar tag i städandet nurå...
Bilder kommer senare idag, det lovar jag.. ;)


å vet ni en sak? Vad roligt det är ni lämnar kommentarer! :) Det är ju som roligare o skriva då faktiskt..de trodde jag aldrig!;) haha..


Puss o Heej så länge..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0