jag går gärna naken..

alltså allvarligt talat, jag avskyr att frysa. Det måste vara något utav det värsta som finns. O det som är snäppet värre än att frysa över lag,är att frysa hemma,inomhus! I sitt eget hem.. Jag vill gärna kunna gå runt naken hemma, utan att frysa. Ja, det betyder ju inte direkt att jag kutar runt naken jämt o slänger me pattarna. Men alltså, jag har gärna på mej lite kläder när jag är hemma, jag vill inte behöva bylta på mej kläder då.
Såå,idag har jag eldat.. som sjutton! O det är så varmt,o så mysigt!
Jag älskar det, Jesper han..jaa,är väl inte direkt lika förtjust i det..

Lowa for till Ella på eftermiddagen o lekte,så jag blev solokvist till Jesper kom hem.. Så då passade jag på o pyssla o dona lite, o gjorde i ordning middagen. Blev lax o perer, o romsås! MmmMmmMhmm.. Sjukt gott! Skulle lätt kunna äta det flera dagar i veckan.. :)

Ska lägga Lowisen nu, o sen fixa lite med lite tradera grejer.. Saker som ska postas imorn,o grejer som ska läggas upp.. I´m gonna be a millionare.. ;)

Sen blire mys med mitt hjärta.

Något som är riktigt mysigt med hösten är iaf att det är mörkt på kvällarna, o man kan mysa framför brasan med miljoner tända ljus.. Jag Älskar Det.

avslutar med ett par bilder min finaste lilla tös! <3






Era tankar..
Postat av: mickis

Men om det är helvetiskt varmt så KAN du ju gå naken och det borde han väl inte klaga på ;)

2010-08-24 @ 22:36:28
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0