Lördagkväll..

jaha, så var Meya döpt då.. Meya Jolene Isabell Strandberg. Vilken sötpropp! O hon var lika glad o snäll som alltid, så de där gick ju kalasbra! :)

Efter dopet var vi o hälsade på familjen Olovsson/Persson. Snusade på vackraste lilla Lilly Kristina Persson. Lilltrollet, så otroligt liten,och så fin.
 Jag är så otroligt glad för deras skull,så jag grät nästa en skvätt ikväll också. O det är så mysigt o hälsa på och umgås med dom. Jag blir så glad,och lycklig. Fina människor, vad jag tycker om er!

Har givetvis tagit en himla massa kort idag, men dom lägger jag upp imorn istället. För nu är jag trött,o vill bara mysa ner mej i soffan o kika på en film med min älskade sambo!
Vi handlade på hem vägen,och passade på o hyra "Farsan" då,så jag hoppas den är bra! :)

Jag har världens finaste familj,och vänner - Ni är dom bästa.


Era tankar..
Postat av: Theres

Hej vi kommer på Måndag;) Blev lite senare än förväntat men men:P

2010-08-22 @ 11:19:03
URL: http://TheresM.blogg.no

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0