Lördags mys!

jaa, idag myser vi! Jag o dotra. Karln är i Jönköping på Elmia, roligt för han.. :)
Lowa har varit på kalas på Djungel Huset idag, för Tilde har ju fyllt 5 år. O hon har haft så roligt så, o jag har fått surrat me både Sandra o Johanna. O jeppe också då förstås!:)

När vi kom hem ifrån kalas o handling,så hoppade Lowa i pyjamasen, o jag i mjukisböxerna.. Åt tacos (gårdagens rester efter mys med älskade Tina) o bara satt o pratade o skrattade. Min lilla dotter är så mysig,och jag älskar att bara mysa o sitta o prata med henne. Både om stora och små saker..
Jag har haft planer på att åka på kvarn avslutning ikväll.. Men jag känner mej inte ett dugg pepp faktiskt, jag myser hellre hemma med Lowa.
Men jag hoppas dom som är där får sjukt roligt. O att regnet håller sej borta.

Kvarnavslut förresten, de visar verkligen att sommaren är slut. När stängningen har vart där,så är liksom sommaren slut! aja, de kanske blir sommar nästa år också,vem vet?

Igår var jag in på UPM, hade en lång,lång tid.. Både med min terapeut, läkaren och sjukgymnasten. Ojoj, o det var faktiskt jobbigt. Ja,riktigt jobbigt faktiskt.
Så då var det riktigt typiskt att min kära sambo är borta just i helgen.
 Meen,de gick ju bra ändå, o jag o Lowis mös med Tina igår. Älskade vän, du är fin!
Jag gjorde kväll tila, o sov nog före tolv.. eller vare elva?

I natt kommer iaf min andra hälft hem. Jag älskar att få somna bredvid han, men jag erkänner att det är inte så pjåkigt o gå o lägga sej ensam,o vakna av att han kommer o kryper ned!
Jag älskar han.

Imorgon är det Söndag, o vad sjutton ska vi göra då? Jag har inga planer, eller vi har inga planer. Det är skönt, o jag kanske ska passa på o städa bort lite sommar!? Har god lust o redan nu plocka fram dunjackan o sånt faktiskt!

Nu ska jag o lilla hjärtat mysa vidare.. ska tända en brasa o lite goa värmeljus också.
MysPys - Kärlek!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0