Ont i huvudet..

sjukt ocoolt och vakna med huvudvärk.
 jag avskyr det, skulle vilja säja att det är länge sen sist.
Men även i lördas vaknade jag med ett bultande huvud,
och migrän. Då berodde det dock,på den kommande mensen.
Såå,vad beror det på idag då?
 Mensen har ju kommit,och nästan slutat också för den delen.
Så den är oskyldig.

jävla aber det här med mens också. skulle vilja trolla bort den!
aja,inget det går o göra så mycket åt.


I tisdags kom Mamma och Håkan hit o grillade med oss, mej o min syster.
Ja Lowa också förstås, Jesper jobbade.
Det var mycket trevligt, och sjukt gott!
Gjorde grillspett med massa gotta på! Pergratäng o en stor sallad till, kanon gott!
Till efterrätt blev det vaniljglass och varm mylta! :) Såå jäkla gott!

Nogga kom förbi på en kopp kaffe strax innan middagen också,så han blev också kvar o åt,drack kaffe,spelade uno o surrade strunt!
En mycket trevlig kväll.

Igår var jag ambitiös och for iväg till återvinningsstationen med kartoner,plast,tidingar o sånt! Satan va skrot man drar på sej.. Skönt o bli av me allt.
Skjutsade in syster till mamma också,o sen mös jag o Lowis bara på hemma. Spelade lite yatzy,mös i soffan o så.

Jag höll mej vaken,tills karln kom hem.
Hade gjort fika till oss o så,mys! Somnade sen gott i hans armar.

Idag ere finväder, vet inte riktigt vad vi ska ta oss för med?
Tycker inte jag gör så mycket annat än plockar,städar o tvättar här hemma.
Ändå så behövs det alltid städas!? Hur går den ekvationen ihop?
O vem är det som får till all tvätt?

Har flera kubik ved som ligger ute också,bara väntar på o få bäras in. Kanske ska bära lite idag? Så är man ju ute också.. Slå två flugor i en smäll liksom! ;)

Rensade ur Lowas garderob igår kväll också, så jag har en hel del grejer jag måste fota och lägga upp på Tradera. Tradera är ett jäkla bra påhitt de! Jag gillart!


Nu ska jag ta o göra mej en kopp kaffe till o börja med,
så får vi se vart den här dagen tar vägen sen..


Herrå!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0