Mycke som snurrar runt nu..

ja, jag är på riktigt pysselhumör! Regnet öser ner,o det är så jäkla trist väder. Fast det gör mej faktiskt egentligen ingenting att det regnar nu. Jag blev bara så sugen på o pyssla. Skulle behöva fixa med lite kort,sätta in i ramar,o få upp på väggen,o lite fina väggord som ska upp också.
Jag är inte riktigt nöjd med hur det ser ut här hemma. Och det stör mej,och det gör mej stressad.
Märkligt det där? Meen ja, i sinom tid får vi säkert till det,precis som vi vill ha det! :)

När jag klev upp imorse låg mitt socker på 1,9.. Det är inte alls okej! Förstår inte hur jag ska få till det jämnt på morgonen. Dessutom är 1,9 farligt lågt. aja,det gick ju bra iaf. O tur är väl det! =) o jag måste köpa bananer idag också,dom är slut! O jag måste banne mej alltid ha en sån vid sängen. Utifall att jag är så låg att jag inte tar mej ner till köket,o Jesper inte är hemma. Har ju dextrosol,men iaf..

I natt har jag nästan inte sovit nånting,låg nog vaken tills klockan var runt fyra. Till saken hör att jag var aptrött,o gick till sängs redan vid elva.
Men jag blev så jävla arg,upprörd och förbannad. Som ni kanske läst i mitt tidigare "svammel-mittinatta-inlägg".

Jag förstår mej inte på folk. Jag förstår inte hur någon kan misshandla en annan människa? Systematiskt, både fysiskt och psykiskt. Det är för mej obegripligt.
Och i min värld är det även helt obegripligt, hur man kan stanna kvar i en sådan relation?  Och hur man kan leva i en sådan relation i flera år? Och att man dessutom skyddar personen som skadar en? Som förstör ens liv.
Och varför man,när man erbjuds hjälp,och har möjligheten att ta sej därifrån,väljer att inte ta den.

Det är sjukt, och så fruktansvärt jävla tragiskt,så jag vet inte vad.
Men jag är ju inte helt hjärndöd,så jag kan förstå att det är sjukt svårt o ta sej ur en sån relation. Det kan jag absolut förstå.. Men ändå, näe jag förstår nog inte iaf.


till något annat, idag ska vi på dop. Meya ska döpas.. vad tusan har man på sej på dop?
o när jag tänker på dop,påminns jag av att det är fasiken över FEM år sen Lowa döptes. Jag kan inte sluta tjata om det, för det är helt sjukt. Min lilla tjej,är ingen liten tjej längre. Hon börjar för fasiken skolan på måndag. Så jäkla sjukt ere..

som sagt,vad har man på sej på dop egentligen? Min garderob är så jäkla tom. Jag äger nästan inga kläder alls, och näe jag överdriver inte ens. Jag har inga lite finare kläder, jag har inga "party"kläder..o jag har knappt några vanliga,"vardagskläder" heller. Det suger. Jag vill vinna pengar,så jag kan få köpa nåt fint till mej själv!
Det skulle fan sitta som en smäck just nu! Ja även lite kläder till Lowa då, som snart också är klädlös!



åter till något helt annat, i torsdags åt ju jag o Sara surströmming! Jääklarns så gott de va!:)
Helt gudomligt.. Hur kan något som luktar så vidrigt,smaka så gott?
Sjukt. Men som sagt galet gott! :)

Näe, nu ska jag o min älskade familj ta o hoppa in i duschen, o börja göra oss iordning kanske?


Någon som vill köpa en växasäng förresten? Skitfin är den.. :)

Herrå!


Era tankar..
Postat av: Sofia

Det är alltid roligt att pyssla med kort o sånna saker..! har själv ganska många väggord..! jag gillar..! =).. klart det kommer bli bra , det är ett underbart läge o ett jättefint hus ni har..=)..

Hoppas att din vän mår bättre snart, o att hon vill ha erat stöd..!! Kram Sofia

2010-08-21 @ 14:49:09
URL: http://sofialindholm.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0