confused

ja fan, jag blir så irriterad på mej själv, nästan så jag skäms lite..

känslan av o inte kunna glädjas för någon annans lycka,
vad har hänt med mej?
varför kan jag inte glädja mej för just denna människa?
näe,jag gör verkligen inte det.
inte för fem öre.
och det skäms jag för,på nåt vis.
skulle vilja påstå att jag bara är avundsjuk, men jag vet inte?
enkelt är det inte.
faan,känner mej nästan bitter.
jävla skit.
jag tycker ju om o glädjas med andra,över deras lycka and so on..
men den här gången känner jag verkligen inte så.
taskig tajming kanske?
vad vet jag?

dumt,jobbigt och onödigt.
och jag skäms,för jag vill glädjas med denna.
jag glädjs ju med andra.
fan också.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja det är riktigt bra att göra en lista om man har saker som måste göras! Brukar ju få till iaf ett par av punkterna!

Men jag har svårt att ta mig tid med det jag verkligen ville :( Julgodisbakningen :( Men kanske får till det imorgon då istället! Om jag inte bli uppe i natt :P



Ja det är skönt att ha en mormor ibland ^^ Skönt för oss att slippa köpa så himla mycket nytt nu när ungen våran växer värre än ogräs! ^^ Han fick en overall i början på vintern/sen hösten den hann han använda 2 GÅNGER! Sen va den för liten :P haha så nu har han en ny och jag hoppas han inte växer ur den innan vintern är över nu! ^^



Kram!

2010-12-14 @ 22:32:38
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Man måste inte alltid glädjas med folk!

Även om man vill så är det inte ett måste! Sen behöver man väl kanske inte säga något annat åt personen iofs!

2010-12-14 @ 22:34:58
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Haha har redan börjat, en del är klar redan så den ska stå till imorgon innan man får njuta, så ska jag förbereda en sak så det bara är att göra det sista på den imorgon :) Och före 1 somnar jag ändå inte lika bra att göra något då! Lillen vaknar ju inte förens 9 så :D



Jo jag förstår precis vad du menar! Och sånt är skit jobbigt!



Kram

2010-12-14 @ 23:43:45
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

:D Jo jag hoppas det blir gott, ska försöka komma ihåg att lägga ut recepten ikväll då!



Ja det är helt sjukt! Att man ska vara så bortskämd ;)

Min lillebror är ett sånt barn han kliver upp halv 5 -5 på morgonen så det är inge roligt att passa han :P haha!



Kram

2010-12-15 @ 09:12:31
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Kanske bara är en sån gång man inte kan glädjas åt varken saken eller personen för att den inte är en den i ens liv längre... och så givetvis en släng av taskig timing...!

2010-12-15 @ 16:03:56
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0