Dan före..

Dan före julafton.
Här är fullt upp.
Karln och dotra är i stan,o handlar lite i sista sekunden grejor!
Syster var i Ånge för en timme sen, braa SJ.. haha, 06.20 skulle hennes tåg ha varit i stan..
Sedärja,sedärja!
Aja, hon är ju hemma om några timmar iaf..
Underbart!


Näe,nu har jag absolut inte tid med det här längre!



Era tankar..
Postat av: Mormor



Hej,Joanna och ni andra där borta!



Vill man ha sig ett gott skratt, skall man ju gå in på din blogg. Tycker jag ser dig när du hoppar upp på stolen, för "lille mus", som älskar er tydligen.

Gör inte du Joanna, lika som vi kvinner alltid har gjort, gnodd på inför julen. "Fuskstäda" lite ,det er sedan man tagit bort allt glitter efteråt, man kan städa lite extra om man vill. Du får inte bli helt slut inför julhelgen.Föresten hur har ni det på Annandagen? Hör av er om ni kommer till oss då tillsammans med Mamma och Håkan. God Jul och Kram från Mormor.

2010-12-23 @ 13:32:41
URL: http://familjen-deliasson.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0