det är ju fredag..

va fan, det är ju fredag idag. Mina älskade fredagar!
O jag ligger fortfarande i sängen,mår så jävla illa,och min mage krampar,och är orolig..(märkligt ord för o beskriva en magen kan jag tycka?)
På riktigt? När ska det här ge sej,egentligen?
Visst,jag fattar att jag är i en sån där riskzon, för o få dras med det i typ en halvevighet.
Men en vecka, tycker det borde räcka?
En positiv sak är iaf, att jag inte är fullt döende. O att jag förhoppningsvis tar mej in i duschen idag också. Weeei.
Värste,värste.. heheh..
En negativ sak är då,att jag gått ner snart 4kg, jävla skit. Bokstavligt jävla talat!

Fredag idag som sagt, mina älskade fredagar.. en förkylning på en fredag..fine! Meen det här?
Jag vill ju äta en go middag,o mysa med mina hjärtan o äta massa gott typ hela kvällen!
Det går ju inte alls nu.
Jag vill dessutom åka in till stan o försöka bli klar med lite mer julklappar.
Det går ju inte heller alls.
Faan också.

´Moffan skjutsade Lowisen på skolan imorse igen, han är bäst.
Jag drack ett glas proviva,som vanligt.. proviva börjar bli min grej! godast tycker jag skogsbär är, men absolut vidrigast är ju den där "säsongens" smak med blodapelsin och nåt mer.. Fyyyfaan!
Vilken är eran favvo?
Kooom igen
nu,
minst hälften av er har säkert också drabbats av parasiten,
och hinkar proviva som mej.. ;)
huxflux dök karln upp och gav mej en puss också! ♥
Innan har var tvungen o åka vidare in till stan för lite stök.
Så han får handla,hämta på fritids o fixa mat idag! Han kan han.. :)
Han började jobba två inatt.. någon mer än jag som tror att han sover lagomt till julkalendern?

ja jäklar,vet inte om jag ska skratta eller gråta.
skulle vilja gråta, va faan..
jag var redan nere innan jag dessutom blev klen av parasitjäveln,
jag behöver varken det här,eller den.. Dö Parasitjävel,Dö!

gör ett nytt försök imorn då, imorn ska jag fasiken vara pigg!
jäkla pigg ska jag vara!
Jajjemän!


Era tankar..
Postat av: Karro

Huvva :( Hoppas du blir frisk snart! Jag har klarat mig undan parasiten (peppar, peppar, ta i trä) men hinkar proviva ändå. Gul kiwi/mangostan är ju bara såååååå god!!! Smått beroendeframkallande ;)

Krya på dig nu! KRAM

2010-12-10 @ 13:49:29
URL: http://scrabbed.blogg.se/
Postat av: Åsa F

Jag gillar jordgubb för den smakar VERKLIGEN jordgubbar, åsså blåbär är kanon tycker jag :)

2010-12-10 @ 15:56:13
Postat av: mamma

Lilla gumman, du måste krya på dig så gott det går, själv har jag fått lite feber så här på fredag eftermiddag,så typiskt ! ..förra fredan gick jag hem med magproblem och lördagen ägnades i mitt minsta rum. Varför ?? jag vill va frisk och kunna njuta av lediga helger men förhoppningsvis är jag pigg igen imorron. Kommer ut på tisdag så kan vi göra pepparkakshus. Å du..vilken himla fin sida du fått till:) Sköt om dig gumman, älskar dig !! KRAM

2010-12-10 @ 16:35:47
Postat av: Anna

Fina vän, nu tycker jag att du ska bli ordentligt fri "skiten" ... Älskar dej!

2010-12-10 @ 17:07:20
Postat av: mickis

Mango är storfavorit hos mig :) den är en riktig törstsläckare. Nu dricker jag ingen juice alls då jag försöker köra lchf då :)

2010-12-10 @ 18:22:01
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

MANGO! ;)

2010-12-10 @ 18:52:06
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Sussilull

skogsbär!!

2010-12-10 @ 22:10:16

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0