en kylig torsdag..

imorse sov vi till tio, det var skönt..
Lowa är pigg,men kissar me arsle än. Så de e lite synd om na faktiskt..
Jag ska på UPM klockan ett,så då får Lowis leka med Tina.. Tur de! ♥
Då jag verkligen känner att jag behöver dom samtalen.

Är snorkallt ute idag också, -21.. fy! så jag skulle verkligen behöva vara hemma o elda,hela dagen.. Men vi får göra en rejäl brasa innan vi åker,o sen skynda oss hem! Typ..
Skulle behöva göra ett rejäl ryck,o både städa o tvätta upp en himla massa, o få till det riktigt som jag vill..
Men jag saknar verkligen både ork,och motivation?
Hur får man tillbaka det liksom?

Dax o göra sej i ordning kanske..skulle verkligen behöva duscha också.
Men jag o r k a r v e r k l i g e n i n t e !
hur kan något som i slutändan är så skönt,vara så jobbigt och gruvensamt?
förklara gärna det för mej.

Heej så länge


Era tankar..
Postat av: Linda

Hadde jag kunna förklara de för dig hade jag gjort de.. jag undrar nämligen precis samma sak ;)

2010-12-03 @ 16:34:07
URL: http://joolinda.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0