Idol!?

kan helt ärligt säja att jag är inte ett dugg insatt, då jag inte sett ett enda avsnitt denna säsong. Kanske någon lite glimt,men har aldrig lyckats se ett helt avsnitt.
 Har aldrig riktigt följt Idol tidigare säsonger heller kan jag väl medge.
Meen, ikväll ligger jag här i soffan o kikar.
 Eller ja, såg nu att de e ju Criminal Minds på femman samtidigt, så jag hoppar väl emellan antar jag!
Vem ska vinna då? Ni som är insatta?
Jay eller Minnah?

Vid tre idag kom mina hjärtan hem.. Det var mys!
Då hade jag t.om tagit mej ur sängen..och resten av dagen har jag spenderat i soffan! Alltid nåt! =)
Har fått rännt i toa i ett,men har inte lika ont..de e ju bra! Bådar ju gott,för o kanske vara piggelin imorn kan jag tycka! =)

Har iaf fått kramats med,och pussat på mina älsklingar.. Det älskas.
Just nu är karln o kör bort opeln till Oviken,o jag ligger här för mej själv, han borde vara hemma snart!
Då blir det sängen och någon film kanske,och massa mys!





va roligt det är med kommentarer,hörrni! =)

Kram påer!


Era tankar..
Postat av: mickis

Ja det har väl gått lite sisådär sen grabbarna började i mora, har som ingen motivation till att laga mat hemma. det står still på vågen tyvär, måste läsa på mer och se om jag äter för mycket :S

2010-12-11 @ 00:24:38
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men visst är de roligt med kommentarer ;)

Jag tyckte iaf att Jay skulle vinna vilket han också gjorde, har faktiskt hållt på han hela tiden.. å Minnah har jag vela haft ut sen tidigt :)

2010-12-11 @ 09:52:37
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Camilla Barkered

Hoppas du blir fri den där parasiten snart. Jag saknar dig! Kram

2010-12-11 @ 20:11:30
Postat av: Joanna

Camilla: Tack,jag jobbar på saken.. ;) Åååh,jag saknar dej också! Är ni hemma runt jul,i mellandagarna? I sånafall kanske vi kommer på besök nånting..



Linda: jaa,de e ju som de! Förstår vad du mena med jay och prayer, lyckades se de på reprisen idag.. han har ju röst,helt klart! =)



Mickis: jaa, de e ju som skit trist o laga mat till sej själv bara.. jag har ju iofs Lowa som äter också, men de e ändå trist..man vill ju gärna ha nån o prata med när man äter, o då gärna en vuxen.. :) haha.. =)



Kram påer

2010-12-12 @ 13:14:09
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0