jag blir så suuuur...

idag skjutsade jag in Lowa på dansen. Följde med henne ner,för jag ville prata med dansläraren om Söndagen.. Eftersom vi inte fått veta något, om när det börjar,när dom ska vara där eller nånting alls..
Nääe, men då möts vi av ett "näe,dom har ingen dans sista veckan" eeh? okej, dumt o berätta det då?
Kan tala om att vi var inte dom enda som var där..
Så jäkla roligt är de faktiskt inte o fara in till stan,helt i onödan.
Blev dessutom inte ett dugg klokare över söndagen,eftersom dansläraren inte var där!
Så henne fick jag ringa när vi kom hem..
Jäävla skit! Fasiken va lej jag blev..sånt där gör mej så fruktansvärt irriterad!

Hon ska iaf vara där 12.30.. Showen börjar 14.00 och håller på i tre timmar.. Frågade om man som förälder skulle stanna kvar, och det skulle man inte.. aja.
Biljetterna kostar förövrigt 150:-/st. Det blir 300kr för mej o Jesper, o helt ärligt så är det ju bara Lowa vi vill se..Egentligen. Så de känns jävligt dyrt,och  trist! Aja!


var på apoteket också,vilket inte direkt fick mej på något bättre humör.. Hämtade ut insulin,teststickor o sånt där jox! Så man ska ha över jul,o helger och sånt. Hämtade ut mina smärtstillande också,då dom strax är slut!
FEMHUNDRATJUGO KRONOR (520:-) skulle hon ha.
Kändes som rena jävla rånet.
Tack för det liksom..

Fan så irriterad jag blev alltså.


Blev inte lax till middag idag heller, efter de där apoteksbesöket kändes det som om vi skulle få leva på vatten o hårdbröd tills efter jul..
Så vi stekte på korv,o åt korv me bröd istället.. Gick ju de också.. ;o)

Sen kom pappsen,o vi fika glögg o pepparkakor till julkalendern.
De va mys,pys! ♥


Nu ere strax läggdax för lillfrökna, o för mej me som de känns..
Förkylning på G som de känns,så de bästa är väl o sova bort det.. =)


Era tankar..
Postat av: Tirja

Gud va dåligt att inte informera om att hon inte skulle vara där! Usch va jag hade blivit sur!



Dyrt med medicin, har du inget högkostnadskort? Du borde ju fylla upp det fort isf!



Kram

2010-12-15 @ 21:34:12
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 00:32:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0