kan det inte bli imorn nu?

Jaa?
imorn är det fredag..efterlängtade och älskade fredagar. Dom är underbara!
Osså kommer karln hem då.. ♥ 
Han hade ett önskemål om kotletter i Sambal-röra och klyftpotatis till middag, o det är inte direkt så att jag protesterar! Det är ju så jäkla gott! =) O sjukt lättsamt! Näe,så det får det bli..
Mumma!
Ska passa på o handla i eftermiddag tänkte jag,när vi ändå ska in till stan. Så slipper jag åka in alls imorn.
O det är ju Sköönt!
Då kanske jag äntligen får bullarna bakade.. vet inte hur länge jag har skjutit på det!
På Lördag blir julgodis bak,o jox me mamma. Det ska bli mys!
Då ska jag försöka mej på polkakola också,det lät så gott..

Snart kommer Lowis hem också,får se vad vi roar oss med innan vi åker mot stan,och Frösön..
Tänkte hänga med Sandra & Izabella en stund innan vi ska fira Johanna också.. Blir trevligt det,länge sen vi träffades.
Trist att de blir så långt mellan gångerna..Men,men..


Era tankar..
Postat av: malin

hur gör du kotletterna och vad är det för sambal-röra? teeell mee! =D

2010-12-16 @ 21:38:03
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0