Kära Tomten..

Kära Tomten, jag tror jag har varit relativt snäll det senaste året. Åtminstone på de stora hela.. ;)
Så om du känner för o lämna en liten julklapp i min julstrumpa i år. Så tackar jag så mycket! ♥

Här får du några tips..



- hur sköönt skulle det inte bara o mysa runt i en sån här då?
kanske inte så snygg, men jag vill iaf ha en! ;)




- ja..gärna presentkort.. Då helst på "Smaksak" - heter den så? Den där affären på Mittpunkten,bredvid apoteket?
Meen, skulle inte grina om jag fick ett på massage eller tandläkarbesök heller.
Presentkort på IKEA, H&M, GinaTricot,Otto&Emma,Hamngatan och Cubus eller inredningsbutiker skulle också sitta kanon! ;)



- Parfymen Midnight Fantasy fattas mej också..




- En sån här varm o go jacka. Kanske inte precis denna färg. Men modell o märke blir perfa..
Som Tomte borde du väl kunna ordna de va? ;)Jag avskyr ju o frysa.



- Riktiga köksknivar. Då våra är totalt värdelösa.



Ja,de va väl lite av vad jag önskar mej.. förutom det så, önskar jag mej ju givetvis ;

♥ Att mina nära kära får vara friska och må bra..

♥ Snällt barn.. ;)

♥ En miljon på kontot..

♥ Fred på jorden..








Era tankar..
Postat av: Lillasyster

ha ha, härligt att fred på jorden kom sist på listan, och en ful mysdress på första plats? gillar dina prioriteringar :-) men jackan? köpte inte du en jättemysig studsa-runt-jacka för ett tag sen? om du inte använder den så kan din syster gärna ta emot den....

2010-12-06 @ 12:19:56
Postat av: Joanna

Men älskade syster..ditt nöt!

Det är väl inte i ordning efter hur jag prioriterar.. MUPP!

Du menar den jag köpte för två år sedan? Den använder jag! Jämt..så den ger du faan i.. kanske har nåt annat du kan ta, vi får kolla på de.. ♥



Puss

2010-12-06 @ 12:48:29
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vill också ha en sån jacka.. eller nå liknande iaf. och faktiskt skulle de va grymt skönt med en sån där hel dress.. tänk va mys! :)

Halv jobbigt kanske med toa besöken ;)

2010-12-06 @ 12:58:06
URL: http://joolinda.blogg.se/
Postat av: Tirja

Min syrra ska leta reda på mönster och sy egen sån dress, ska tvinga henne att sy en åt mig med ;)

Är så suuugen på en sån men vägrar helt ärligt betala så mycket för en vuxen pyjamas!



(vart några kommentarer nu men det kan ju vara kul!)

2010-12-08 @ 10:20:18
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0