lakritskola,och polka kola..

ikväll är världens finaste Anna här, och julgodis-bakandet fortsätter!
Med olika sorters kolor o annat gött! =)
Jag o Lowis ska pynta pepparkakshuset som Mormorn byggde ihop i lördas också!
Mormorn ska anmälas till Byggfällan tror jag! ;)

Återkommer later mè bilder o uppdateringar från idag,o helgen!

Puss påer!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja jag lägger upp det när jag gjort klart allt ;) Tryfflarna är jätte enkla :D Kommer recept på dom med, men jag lovar alla kan göra dom :)



Ja jag ska försöka rädda några då ;) Inte det lättaste i det här hushållet!



Okej hehe det lät iofs krångligare än att bara hälla upp i en form ;P

Jo den är riktigt god, ska köpa mig en termometer idag så jag kan göra det igen riktigt ;)



kram!

2010-12-21 @ 12:43:31
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0