Luciamorgon..

vi försov oss. Så jävla typiskt, men inte helt oväntat vill jag påstå, o jag är inte ett dugg förvånad egentligen..
eftersom jag inte kunde sova inatt. Men det är ändå förjävligt.
Tur ändå att vi inte gjorde en klassiker,o vakna preeecis på minuten när Lowa börjar! Näe, vi vaknade faktiskt tio i åtta,och Lowis börjar tio över åtta.
Så vi blev "bara" tio minuter sen.
Luciatåget var fint,och jag kom på en sak..
Stjärngossar,vad är det för påfund egentligen?
Hahaha, dom är ju så söta. Fula så dom blir söta! Roliga liksom.. :)

nu är jag skit trött,så jävla trött faktiskt. Avvaktar med stadsbesök tillsammans med Svärmor,får se om de blir i eftermiddag,eller imorn.. Nu ska jag vila.
Diskmaskinen är iplockad och igångsatt,o elden sprakar gott i kaminen, så då får man vila.
Dessutom är det viktigt, speciellet när man sover som en kratta.
Skiiit också.

Bilder från morgonens Luciafirande kommer under dagen.. ;)

nu,sova lite kanske?


Era tankar..
Postat av: Sofia

Vet du, man får försova sig när man är sjuk.. =)

Puss o kramis

2010-12-13 @ 12:51:34
URL: http://fofias.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja verkligen, men snart slipper man köpa till alla ;) Man behöver ju inte köpa när dom blir stor :P haha! Alltså vuxna typ mamma, mormor och så vidare!



Jo precis, det ända dom sa va att blir det så igen måste jag in PÅ EN GÅNG, fick inte vänta ett par timmar då :P haha



Ja det är jätte skönt, framförallt när jag bara haft stormiga och dåliga förhållanden förut så är det så otroligt skönt att ha ett lugnt och riktigt förhållande! Inte att man gör slut var och varannan vecka och sen är tillsammans ja du förstår hur jag menar!



Ja jag förstår precis vad du menar, mitt mående va som en berg och dalbana innan jag träffa anders och fick den där säkerheten, basen ;) tryggheten att han faktiskt inte försvinner. Att man vet att fredag eftermiddagarna ja då kommer han hem och så är han hemma helgen, sen åker han och jobbar och han gör inte annat, han träffar ingen annan. Och så lillen att man fick han, nu har man ju en riktig anledning att kämpa för att må bra åxå! Även om man ändå har ner perioder så finns det ju någon som pockar på ens uppmärksamhet och ens hjälp! Någon som alltid älskar en iaf!



Ja jag svamlar bra jag med ser jag ^^ HaHa!



Kramar!

2010-12-13 @ 13:21:17
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0