migrän..

blev totalt knockad av ett elakt migränanfall en timme innan jag skulle vara på UPM. De slutade med att jag kräktes som en idiot,de blixtrade hej vilt för ögonen,o jag bara grina. Med andra ord,så blev det inge UPM.. Så jag hoppas jag kan få en tid på måndag! För jag behöver det.
Lowa min lilla prinsessa,hon bäddade ner med på soffan
 pussade på mej, o strök mej på kinden..och var sekreterare o svarade i telefonen osv..
Hon är världens underbaraste lilla fis! ♥

När jag slumrat någon timma på soffan,släppte den värsta migränen,o jag har bara behövt stå ut med lite lagomt med huvudvärk resten av dagen.
Resten av dagen tillbringades då givetvis hemma, i myskläder. Mestadels på soffan. Jag lyckades dock få upp gardiner i hallen uppe,o den andra stjärnan i matrummet. Sakta men säkert går vi mot ett fint julpyntat hem! ;)
LillaAnna kom o gjorde oss sällskap även idag, till våran stora glädje.
Det blev några omgångar Fia, fiskpinnar till midddag o mys i soffan.
Nu ligger barnet o sover här bredvid,o jag ligger med datorn i sängen o slökikar på tv.
Jag har "skämt bort" både mej och Lowa,med att låta henne sova här när Jesper inte är hemma.
 Men det är ju såå mysigt! ♥

Tror jag ska försöka leta lite julklappar på nätet..
Vad önskar mina kära sej då?
Jag har typ ingen aning.
Vet ju inte ens vad jag önskar mej själv?
Tror jag ska försöka knåpa ihop någon sorts önskelista till tomten.. ;)
Lowa säjer att tomten hör o ser allt,så då borde han ju läsa bloggar också va?


Imorn ska jag o Lowis på stan en sväng, jag avskyr o gå på stan.. Men imorn ska de bli!
Min förhoppning är att jag då ska bli klar med mina julklappsinköp.. Vad tror ni om det? ;) bahaha.. knappast!
Vet ju inte ens vilka jag ska köpa julklappar till..
Men jag vet att jag ska dejta o mysa runt på stan med min finaste Stina imorn.
Det älskar jag..♥
 Framförallt eftersom det är så jävla länge sen vi sågs!





har idag äntligen klickat hem min personliga egna almanacka också!
 yepp,yepp! så jäkla grym blev den!
lovar o visa en bild på den,när den kommer! :)

jag älskar almanackor, och listor! och scheman! jag gör listor för allt!
och typ scheman över mina dagar!
 för jag älskar att ha koll på allt!
eller ja, snarare känslan av att ha koll på allt!
Dessa listor o minutiösa planerande av precis allt, det driver dock nästan min sambo till vansinne! Men bara nästan.. ;) Det är ju en del av min personlighet och charm ju.. ♥

jag mår dåligt om jag inte får planera,och göra listor. och när jag inte har någon kontroll mår jag sjukt dålig. yepp, är ett sjukt kontrollfreak. som behöver och mår bra av att planera allt,in i minsta detalj.
och sen får inget gå fel, eller nåt oförutsett ske.. ;)


näe,nu ska jag surfa runt lite,o sen försöka sova.
Imorn tänkte jag försöka va någorlunda uppryckt! Har gått runt som någon sorts apatisk zombie senaste dagarna, trott att jag varit småtussig,fast vet inte varför egentligen? Jag är ju inte småtussig. Jag är fan frisk som en nötkärna. Är ju mest bara jävligt nere,och deppad.

Imorn kommer iaf min andra hälft hem.
Å fy faan,som jag längtar..och som jag saknat han!
Älskade,älskade Du! ♥


Era tankar..
Postat av: mickis

älskar också att planera planera men jag får ju inte för jimmy :/ han vill helst bestämma vad vi ska göra på tex nyår samma dag :) ja dom är saknade grabbarna. Hoppas på en timmerbil istället så dom kan va hemma mer!

2010-12-03 @ 00:22:48
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

fick ett mycket bra julklappstips härom dagen, och det var att inte ge bort något som mottagaren vill ha, utan någon som DU vill ge bort. då blir det bäst :-) Puss på dig

2010-12-03 @ 17:13:08

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0