♥ Min bästa vän

Vill börja med att säja att jag har några riktigt fina diamanter i mitt liv.
Dom är få, Mina närmaste vänner,men jag älskar dom otroligt mycket.
♥ ♥ ♥


Sen har jag då Min Bästaste Bästa Vän. Min BFF! ♥

AnnaTinaMargareta Håkansson aka Göllet/TjaBo.




     







   







Min Bästa Vän, Min Make, Min andra hälft.
Hon har sett och hört allt.
Hon känner mej utan och innan.
Hon kan mina bra och dåliga sidor utan och innan.
Hon kan hela mej, på alla vis.

Det spelar ingen roll vad,så är hon där. Ständigt vid min sida.
Trots allt.

Med henne kan jag skratta och le,
gråta och skrika.

Med henne kan jag göra allt,närsomhelst.
Och vi gör allt,mycket tok o dårskap det blivit genom åren..Och mkt mer ska det bli!
Älskade vän..


Jag är så otroligt glad att hon finns i vårat liv,så jag kan inte med ord beskriva..


Meeen..



Jag Älskar Dej
To the moon,and stay there.
Forever and always.
♥ ♥ ♥



Era tankar..
Postat av: Göllet

<3

2010-12-17 @ 21:57:54
Postat av: Anonym

De e ju jag ;-)

2010-12-17 @ 22:00:02

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0