en salig blandning..

idag är det Tisdag, om tre dagar är det julafton. Det ska bli såå mysigt!♥
Och jag längtar faktiskt, men känner mej nåågot stressad. =(
För jag har inte städat,o liksom inte gjort klart nånting.
Det stör mej. Och det är ju bara mitt eget fel.
Idag ska iaf pepparkakshuset äntligen dekoreras  o hamna på rätt plats, hade nämligen inte florsocker så de räckte igår!
Sen ska jag faktiskt röja o städa,så det så!
Vi har ju dessutom -27 grader, så här måste det ju eldas hela dagen.. Så då kan jag ju liksom inte bara smita hemifrån.. ;o)
Å då vore det väl själva faan om jag inte skulle få något gjort..
Idag känner jag mej t.om pigg! Det är längesen sist,så det är skönt.
Gäller o passa på liksom..

Men har en oro i kroppen,som jag inte är riktigt bekväm med,en oro över framtiden. Vad jag ska göra? Vad vill jag göra? Och hur ska jag nå mina mål? Vad har jag för mål egentligen?
"Det ordnar sej,det löser sej osv.." Jaa,det gör det väl säkert, kanske.. Men jag avskyr o inte veta.
Jag hatar det. Jag vill ha koll, total koll. Full kontroll på allt.
Jag måste ha kontroll.
Annars mår jag ju dåligt.
Faan.

Jag behöver struktur och rutiner. Ordning och planering för att det ska fungera.
Låter säkert jätte konstigt och löjligt, Men det är Säkert därför jag inte är "klar" inför julen heller.. Kan inte ha "massa" tid på mej,o göra saker lite eftersom, då händer det ju ingenting. Jag måste ha det uppstyrt,planerat o egentligen under press.
Fast egentligen är inte press heller bra,för då mår jag också dåligt.
Faan,svårt sånt här.
Jag är svår. Önskar jag vore lättare,så jag åtminstone kan förstå mej på mej själv. Typ.
Det skulle underlätta en himla massa..

- blev lite mycket tankar bara sådär.





Ikväll är Vi iaf bjudna till Jänet på lite mys ikväll,får se hur det går,om vi kan åka dit!
 Jag hoppas ju verkligen det. Mys med mina favvotjejor! ♥



tänkte bjuppa på lite bilder ifrån lördagen..

      

   



 

  

- vi bakade mera pepparkakor, o kokade lite knäck, gjorde rischoklad,bakade permjölskakor,och hallongrottor (hade dock ingen hallonsylt visade det sej,så vi använde hjortronsylt-den enda sylten jag hade hemma..o de blev kalasbra!) och Lowis gjorde marsipangodisar!
Pepparkakshuset blev ihopsatt också,men har ingen bild på de..
Mysdag! ♥


På Söndagen hade Lowa Dansavslutning med Julshowen på OSD ( föredrar dock fortfarande och kalla det för Folketshus! )

  



- jag var så stolt övet Min lilla tjej, allt hon gör,och allt hon är..
Och såna här gånger blir jag sådär stolt,så ögonen svämmar över av tårar. Tårar av stolthet.
Och hjärtat värker av stolthet.


Har man dansat och uppträtt,så ska man ju giivetvis få en blomma också!








Era tankar..
Postat av: kickan

Hallå där :)

Min sambo kommer inte från orrviken,han kommer från Lit :) men därimot så bor hans mamma och hennes karl i orrviken.. i ett rött hus,rött garage,och ladugård,plus en liten mack som han har byggt :)

Sen har dom staket runt tomten... så svårt att förklara exakt vart dom bor :)

Kul att du kikade in tjejen! måste dessutom säga att ni har en gudomligt söt dotter!

2010-12-21 @ 20:20:52
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Tirja

Gud va jag känner igen mig i dina funderingar! Är nog precis lika dan, fast jag har svar på varför jag är så! Men det är lika jobbigt iaf att inte veta och inte kunna göra något åt det! Jag vill jobba, men med vad? Det är den stora frågan! Varför måste man skjuta upp allt till sista sekund för att klara av att göra det! Svåra frågor!

Kram

2010-12-21 @ 20:32:37
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: kickan

SV:hahaha där bor dom ju!! :) exakt i det huset ;)

Nu vet du vart dom bor.. hehe..

Brrr,nu är det dags att ta en dusch och hoppa ner i snarklådan.. kallt här i lit! över 23 minus nu!

2010-12-21 @ 21:44:17
URL: http://kick86.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0