va konstigt de kan bli?

ja, vila en timme..mmm visst! klockan var nog över ett innan jag klev upp igen!
Hur kan det liksom bli så?
Lowa hade då iaf varit hemma ett bra tag o pysslat på. Lillfisan hade städat o gjort så fint på sitt sovrum, bara sådär! Utan att jag ens bad henne! Ibland förvånar hon både mej och omvärlden! ;)

Jag har faktiskt varit lite duktig, har äntligen dammsugit neder våningen! yeeey!
O har faktiskt hämtat ved, eldat och skottat igen!
Morgonens skottning märktes inte alls.. Så då ere ju jävligt tacksamt o skotta! Bläää!
Imorn blir röjning me traktorn,Jajjemän!

Fast jag gillar ju o bo i hus, så eldning,dyra elräkningar,snöskottning,gräsklippning o allt sånt jobb det övervägs faktiskt av att det är sjukt härligt o bo så här! Det är faan lyx o bo så här alltså!
 Och Jag älskar det ju,givetvis.. ♥


       


Tänkte ett tag göra iordning bulldegen,så den kunde jäsa medans jag dammsög o dona..Men kom på att det blir något svårt o göra kotletter o klyftpotatis i ugnen,om den är full med bullar!
Så de får nog bli bullar imorn istället..
Tillsammans me allt annat gott! :)


näe,nu ska jag ta o logga in på ticnet för o boka biljetter till dansuppvisningen på söndag!
Sen ska all jäkla rentvätt bäras upp,o läggas in.. Fyyy va rolen,skönt
maten gör sej själv i ugnen! Yeeey!=)


Era tankar..
Postat av: Theres Mikaelsson

Jag e sjukt avundsjuk på att du får bo i hus hehe Det har jag också lust att göra:) Ska ni bara vara hemma i julen eller?

2010-12-17 @ 16:27:03
Postat av: Joanna

Ni får ta o flytta till hus då! ;)



Jajjemän, det är tänkt så iaf! =) kanske blir en tur upp t stugan eller så..



Vart ska ni vara i jul?

2010-12-17 @ 18:10:40
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jo det är ju lättare om dom jobbar borta om det finns jobb där men inte hemma kring!



Det funkar bra, vi behöver nog ha det så mest! Vi är så olika ;) haha nej bara man vänjer sig vid att ha han hemma så går nog det bra åxå! Men det är rätt skönt att han är borta så man får sakna han!



Ja det klart vi ska :)



http://www.mozilla.com/sv-SE/firefox/ gå in där så är det bara att ta hem det :) Ska inte vara så svårt!



Kram

2010-12-17 @ 21:00:47
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jo men precis man vänjer sig att dom är borta sen kommer dom hem och ska ändra på allt ;)



Ja det tycker jag! :)



Ja idag har vi handlat julklappar och ska fortsätta imorgon!

Oh jag hoppas det gick bättre för dig än det gjorde för mig ;) Min ligger fortfarande i frysen och ligger till sig :P



Kram

2010-12-18 @ 22:39:02
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja du, snöskottning, elräknning och gräsklippning... Resten är bättre än att bo i lägenhet:-) Vi har fasen bott här i ett halvår nu... och inte vill jag flytta tillbaka! Bara i vissa små ögonblick som när värmepumpen gick sönder och vi hade 10 grader kallt t.ex.

kramar

2010-12-19 @ 09:48:30
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0