Fredagsmys..

ja,ikväll blire fredagsmys..för hela slanten.. Känner mej på riktigt myspys,bara ligga i soffan o mysa humör.
Jag jobbade inatt, det gick bra..var flera år sen jag jobbade natt sist, då min kropp inte mått så jätte bra av det. Men inatt gick det kanon bra, segt.. Men de gick! O jag va varken svimfärdig eller dåligt på annat sätt imorse..
For förbi på Maxi på vägen hem,o handlade lite god mat till ikväll..
Annars så har jag jobbat måndag o tisdag kväll den här veckan, o natten till idag då.. Då blir ju det det blir iaf!

Var på remont i tisdags också, träffade reumatologen..heter det så? Var helt färdig,o alldeles snurrig i huvudet när hjärtat hämtade mej. Jag blir så less. Känns som att jag bara fick benen undansparkade på en millisekund.
Så jag grinade,grinade,snyftade,snorade,åt en cheeseburgare,grinade lite mer o kramades med mitt Hjärta. Sen lyckades jag faktiskt skärpa till mej o åka o jobba 13.30-22.. Det gick trögt,o jag va grinfärdig mest hela tiden..men det gick iaf!

Måste försöka låta saker o ting sjunka in, och sen försöka komma tillbaka upp.
Oj,vad deprimerande det här blev.. men jaja..

I helgen ere dax o hämta ved igen också.. Maaan saa roolen! Eller nåt,varmt blir det iaf..
Och jag avskyr att frysa, och jag måste typ ha minst +25 grader inomhus för att inte göra det.. Så då ere bara o elda o elda.. ;)

Näe,nu ska jag fortsätta me maten, fläskfilè,hemmagjord klyftpotatis o sås blire! Mumma..

Snart kommer karln hem också, o så var hela familjen hemma. O lugnet kan lägga sej.. :)


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Näääe, inte HELA, jag är ju inte där?

2010-02-20 @ 00:10:38
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0