2674:- betyder eldvakt..

jajje, en elräkning på endast 2674 riksdaler.. vill man göra nåt annat än grina? kaan man göra nåt annat än grina? ja,visst.. man får helt enkelt elda ännu mera.. För nu jäklar ska elpatronen skruvas ner.. Med tanke på mina 31 arbetstimmar som kommunen erbjuder/har erbjudit mej i januari så betyder det att min lön i februari inte ens täcker en likadan räkning då..
Kan man göra annat än att bara älska livet?
Gotta love it.. hrmm?

annars då,har jobbat ikväll/eftermiddag.. hela 4 timmar..jeeey! alltid nåt, jobbar ju faktiskt förmiddan på torsdag,o två timmar på fredag em också.. Yees! aaah. detta
driver mej till vansinne..

annars har jag haft det trevligt i veckan så här långt..bara varit hemma,eldat,myst,umgåtts osv.. äter knäckebröd o dricker vatten i väntan på miljonvinsten på lottokupongen jag inte har!

Har däremot tvåkubik ved på gårn som väntar på att få eldas upp,eventuellt staplas in först o främst.. så innan jag eldar oss varma,kan jag ju alltid jobba mej varm.. bra deal va?
Tur man kan leva på kärlek.
Mina Hjärtan gör mej lycklig.
Trots att dom båda kan driva mej till vansinne emellanåt.. :)

Ikväll har jag Världens bästa Anna på besök, det är inte det sämsta. Dessutom är hon grym på o massera, o skedar gärna med mej när kylan smyger sej på,o spökena i huset härjar som mest..
Har jag nämnt det? Att det spökar alltså?
Det gör det iaf. Och det är coolt.
 För det är snälla spöken..önskar bara att dom kunde sköta eldningen på nätterna,diska o städa emellanåt också.. Dom är förbaskat lata mina spöken..

näe,nu ska jag traska ner i källarn,o vrida ner elpatronen som sagt.. o det med råge..
får se om vi överlever natten,eller fryser ihjäl..
Håller tummarna för att spökena iaf kan lägga på en täcket om man sparkar av sej det..please?

imorn kommer mitt stora hjärta hem. Det gillas!


Ma höres..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0