Lördags myser..

jajjemän, idag lördags myser vi.. åt sen o mysig frukost,o sen massa mys i soffan till skrållan, o ice age.. Ute är det ju svinkallt,så vi går inte ut i onödan.. Här inne har vi det varmt o gott! :)

Igår firade vi mormor, det är en upplevelse att vara med min släkt. På alla sätt o vis. Mysigt o träffa kusinerna,det är så sällan. Love vek av tidigt, men jag, Anna o Didrik var kvar längre. Men vid nio gav vi också upp, så vi packade in oss i bilen,o for på Maxi en tur o handlade lite o surrade lite strunt..
 Det var trevligt!:) Mina kusiner som alltid varit så små,är helt plötsligt snart lika gamla som mej.
Anna och Love fyller fasiken 18 i sommar. Shiiitpommes,liksom!
Efter att jag släppt av dom for vi hem o bara mös framför tvn,åt karameller o kikade på en film.. O thimmy va också här o var sällskap! Trevligt,trevligt..

apropå släkt, hur kan syskon vara så sjukt olika? Tänker mest på hur en av mammas bröder kan vara så olik mamma o hennes andra bror. Helt otroligt..
aja..

Ma höres..


Era tankar..
Postat av: anna

vilken fin blogg du haar ! dedär med hur dom kan vara olika håller jag med dig på, sjukt. Och liten är jag då inte längre :) Skönt att börja klassas som stor av släkten, ÄNTLIGEN! hehe. Ha d bra kusinvitamin !

2010-01-31 @ 21:12:59

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0