olycksfågeln..

ja,sitter o väntar på att den ska börja snart.. bara en halvtimme kvar! :)
jag har mått väldigt sådär dom senaste dagarna(månader kanske passar bättre..),vilket nog har gjort att jag verkat väldigt sur o grinig..men jag har mått jätte skumt.. feber,feber,o sån jäkla värk i lederna.
jag vet, jag ska sluta klaga. Det är ju inte särskilt spännande läsning, o det ber jag om ursäkt för.

igår var vi bara hemma hela dagen som sagt var, jag var nog lite av en surfitta.
idag har vi varit in till stan o rännt lite, eller ja mio och bonus.. kikade på soffor, men hittade liksom inte den. o hittar man inte den, så kan man lika gärna låta bli.. ska åka på kool o kika till veckan,eller helgen..
sen var vi till världens bästa Jänet, och grattade henne o fick go fika, alltid lika mysigt o vara där!:)
Träffade även världens bästa,o finaste Suss där.. <3
for förbi jespers pappa,sen iväg o handla, till rakel o gjorde iordning mat till henne,o sen hem!
Då självdog jag på soffan, o ligger kvar än. O tar mej fasiken ingenstans..
Hjärtat for tillbaka till stan igen nu,skulle sälja bilen.. Jag hoppas det går bra..

Jag vill mysa, men får nog vänta några timmar med det.. Men tillsvidare ska jag mysa med världens underbaraste,lilla sötfis! Som får mitt hjärta att smälta i tid och otid.. :)
(trots att hon är helt rabiat ibland.. )


 Ma höres!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0