Pysslar och stökar..

ja, igår pysslade o stökade vi mest hela dagen.. Göllet kom hit o hjälpte mej o skruva isär o ihop säng,o annat jox,o Marcus o Ullis hjälpte till o körde grejer o så.. Tack för de allesammen..
Har fortfarande ett mindre kaos här hemma, men hoppas på o få ordning på de under dagen.. ;)
Så idag blir ytterliggare en dag då jag ska pyssla o stöka på..
Nån gång måste jag tamejtusan bli klar..
Fint blire,o vi trivs! :)

Åt tacos,spelade spel o drack lite gott med Marcus o Ullis
 igår kväll..
Mycket trevligt hade vi, och sen avslutade jag o hjärtat kvällen med o krypa ner i sängen o somna till "Svensson,Svensson" - Gustav Svensson är ju
mannen hela dan de.. haha!

Imorn åker hjärtat ner till Sveg o jobbar igen, det blir tomt o trist igen.. :(
Saknar min syster också..

Ma höres..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0