Snart februari..

jäklar,vad januari har gått fort..på måndag är det liksom februari..o jag har inte ens lärt mej o skriva -10 istället för -09..knepigt det där?
idag är det iaf fredag, och min älskade mormor fyller dessutom 75år. Så det ska vi iväg o fira.. :)

den här veckan har gått ruskigt snabbt, men ändå inte..
I måndags var vi in till stan o donade lite,sen var jag till Helene o fick massage.. sjukt skönt o välbehövligt! Mamma kom o åt middag med oss,jag hade allmänt pms o var antingen jätte arg,eller grinade. Så typiskt. Finns det inget som hjälper mot sånt? Jag tycker faktiskt det är jätte jobbigt..
I tisdags kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände,eller jag gjorde.. eller jo! Jag hängde med Linda.. :)
O mös med Lowis..
 I onsdags, var jag på delegeringsmöte,åt semla med sandra,hängde med anna o va på p-möte,åt middag hos pappa,o hjärtat kom hem.. :)
Igår blev jag väckt ifrån jobbet strax innan sju,så jag for o jobba ett par timmar, sen hämtade jag mina hjärtan o for på BVC, för Lowis 5års spruta,o läkarbesök.. Det gick bra, hon ska ha helt laktosreducerad kost.. Fasiken,det är ju laktos i tamejtusan allt. O dom laktosfria alternativen är ju snordyra 1liter mjölk kostar ju t.ex nästa 20kr..aah! aja, allt för hennes skull.. O sen blev astmamedicinerna utbytta,eller ja,det blir samma medicin, men turbuhaler istället för masken o de hon har nu.. så hon fick en "låtsas"turbuhaler som låter som en visselpipa när hon gör rätt, för att hon ska kunna öva o få in rätt teknik.. o jag tror redan hon börjar få till de! Min duktiga tjej.. :)
Efter bvc besöket blev den lunch med Jänet, o sen iväg o fixa lite annat jox,handla o så.. Sen var hjärtat tvungen o åka o jobba igårkväll.. :(

Idag ska vi iväg o fira min mormor som sagt var, men först ska här tvättas o eldas ett tag, o städas tror jag bestämt! Rackarns så trist det är, o jag kan inte för mitt liv begripa vem det är som är här o stökar till jämt?

fasiken vilka trista inlägg jag skriver,men jag skriver faktiskt för min skull..o ni läser ju ändå bara för att ni är nyfikna på vad som händer..eller hur?;)
o nu har ni ju blivit lite uppdaterade iaf..

Ma höres..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0