jordgubbar och kladdkaka.

jag har fått dille på jordgubbar och kladdkaka. meen fy tuusan så gott det är. Skulle lätt kunna äta flera liter jordgubbar per dag. Mumma de ju!=)

Idag ere tisdag,o solen skiner ibland iaf.. Men varmt är det, häärligt. Jag ska tvätta idag,försöka tvätta bort så mycket som möjligt..

Har haft en väldigt lugn och mysig helg faktiskt. Vi har inte gjort så mkt.. pysslat på hemma o liksom bara varit,umgåtts o ja bara varit.. Fyllde år i fredags. Det var en fin dag. Med fina besök av mina finaste vänner, och släkten.
Fick så sjukt mycket fina presenter,så jag kan inte tro det själv..

Jag har världens vackraste människor i mitt liv.
Min fina familj, och mina fina damer och herrar för all del.

En hel bunt med idioter som cirkulerar runt dock, dom ska jag göra mej av med.. Idioter kanske är fel ord, men människor som bara slukar energi. Dom måste bort. Annars kommer jag aldrig kunna må bra.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0