redan slutet av juli..

tiden går så sjukt fort.. Det är redan slutet av juli. Stråket är i full gång, o till helgen ere själva yranhelgen, samt fäviken. Jag är sugen på o åka upp till Fäviken. Tror jag, har som vanligt världens ångest. Och vet inte alls hur jag ska göra. I lördags var vi till Flykälen på Traktor Pulling, det var trevligt! Sol o trevligt sällskap, det är väl allt som behövs egentligen.

Förra lördagen var vi på Åsele Marknad, bara jag o Jesper.. Lowa var hos moffa. Det är så skönt o göra saker själva ibland. Så de blev en sån göra själv grej.
Tycker bara det är så rackarns trist att min kropp inte alls hänger med. Att jag inte alls hänger med. Jag orkar ingenting. Vilket är så jäkla trist,och förstör så mkt.

Och mitt humör blir hemskt,vilket givetvis går ut över dom jag älskar mest. Det är hemskt. O jag känner mej hemsk. Det är ju inte meningen, o jag försöker verkligen bättra mej.

Näe, nu ska vi åka o hämta min kusin på flyget, blir alla tiders det! Sen middag hos Håkan o Ingrid. Perfa.


Kärlek till min familj,och mina damer.


Era tankar..
Postat av: Anonym

Näe Joanna de e slutat av aug REDAN! ;)

2010-08-16 @ 11:04:08
URL: http://[email protected]

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0