ingen mardröm

jag förstod att det inte var någon dålig mardröm.
fan.
har dessutom drömt mardrömmar när jag väl sovit inatt,dom har avlöst varandra. o jag har sovit o sovit.
 näe, mer legat i dvala. gråtit o legat i dvala omvartannat.
Fått frunch serverat på sängen,så här skulle jag kunna bo.
funderar dock på att eventuellt gå ner till soffan en sväng!
Igår frågade Lowa varför jag var så ledsen.
Ibland är vuxna också det,svarade jag.
Det svaret dög inte..
Visste inte vad jag skulle svara då, så frågan blev hängande i luften.


fan.


Era tankar..
Postat av: malin

Skickar massvis med styrkekramar till dig! <3

2010-11-26 @ 09:56:23
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0