jag är skit trött.

jag är på riktigt skit trött. har varit större delen av dagen. Nu är det dessutom lagligt o sova. Och nu kan jag inte sova, det kryper i mej,o värker i benen. usch, jag vägrar helt enkelt ligga vaken inatt igen. saknar jesper också, riktigt rejält. Inget vi kan göra något åt dock..
är iaf jävligt glad att vi inte drabbats av parasiten..jag som har världens känsligaste mage på alla sätt o vis,jag står pall ner flera tusen ligger pga det. Märkligt!

Utvecklingssamtalet gick ju som en dans! Skönt det, Mitt barn är alltså uppfostrat,kan föra sej o bete sej tilsammans med andra människor. Det är det absolut viktigaste tycker jag..
Lill skruttan! ♥

Har bytt gardiner i köket,o farstun nu ikväll..o fått upp stakarna i köket, o gjort om lite i både tvrum,och matsalsrum! Blir nog bra de här,bara de blir klart nångång!
 
Har ni tur kanske de kommer några bilder så småningom.. :)
Till middag blev det nån sorts skaldjurssoppa, med kräftstjärtar i. Vitlöksbröd o ett stort glas mjölk till! Inte illa alls faktiskt.. =)

Musen som jag såg natten till idag förresten, den har fortfarande inte gått i någon fälla, vilket stör mej så fruktansvärt mkt. Bara tanken av att veta att den irrar runt där någonstans, jag inbillar mej att jag hör den precis hela tiden. Fyy fan. Imorn bitti måste den fan ligga i en fälla, annars börjar jag o grina.

Imorn börjar julkalendern också. Spännande! ;)
Dom brukar iofs vara toltat värdelösa.. :( Men iaf..
Så imorn ska vi icke försova oss, utan vi ska vara taggade som tusan,o kika på julkalender 07.15 sådeså! Låter som en ren önskedröm när jag tänker efter.. Men hur svårt kan de va liksom?


Gonatt! Och tack för kommentarer fina ni.. ♥


Era tankar..
Postat av: Susilull

Ja jag förstår dig, jag är också skit trött... så där jä*la trött så man inte kan sova :( Suveränt!!

Idag grinade jag nästa på jobbet också... Perfekt!



Igår hittade jag en liten mus hos farfar förresten(appropå möss) den satt under micron och käkade hård bröd :P haha

Hoppas ni blir fri era "inne boende" snart!

Puss

2010-11-30 @ 23:28:18
Postat av: Åsa F

Jag tyckte julkalendern verkade helt okej! Påminner lite om mysteriet på greveholm och DEN var ju bra! :D KRAM!

2010-12-01 @ 07:53:07
Postat av: Jag

Suss - usch..ska vi åka på lite rekreation kanske? alternativt ha en riktig myskväll,de kanske också kan göra susen? <3



Du..möss har nog någon sorts fetisch för just hårdbrödmackor.. här har dom nog ätit upp ett par stycken, och en mus äter inte mer än 3gr/dag.. Förstår du huur mkt möss man borde ha då?

Tog för övrigt sveriges största mus inatt tror jag! wuuääk.

Den ligger dock fortfarande kvar på köksgolvet,eftersom min far inte kunnat komma än! Huua!



Åsa - jasså? Var den..vi sov,givetvis! Vaknade 07.30 så tyypiskt oss, men ska se reprisen ikväll! Späännande! :)



Kram till er båda.. <3

2010-12-01 @ 14:18:25
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Susilull

Rekreation låter inte så dumt... men när ska man ha tid? Jag längtar tillbaka till skol-tiden, när vi skolkade en solig dag och åkte till fjällen bara för att njuta av de fina vädret!!

Men fy farao, tar de aldrig slut på möss hos er?

Puss

2010-12-01 @ 21:36:12
Postat av: Jag

Suss - jaa,de va tider de.. O vilken underbar dag dessutom! =) Hur jobbar du runt jul då?



Puss

2010-12-01 @ 22:00:23
URL: http://joannaolowa.blogg.se/
Postat av: Sussilull

Ja, de var tider de!! :)

Jobba jag? men du förstår ju... 7-16 julafton, 12-21 juldan, 7-11 16-21 annandan och 7-16 dan efter hela baletten :/ Lovely!

Men jag är ju ledig dan efter de... och förstås dan innan hela alltet den 23:e!

Puss

2010-12-01 @ 23:26:56

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0