♥ Presentera mej själv

Ja, vem är jag då?
Skrev först jätte mycket,och långt..Men kände att det blev alldeles för utlämnande. Det vill jag inte.
Ni får nöja er med den "officiella" versionen.. ;)

Döpt till Karin Joanna Eriksson, är ett sommarbarn född den 2 Juli, 1986.
Är född och uppvuxen i Orrviken. Där jag även bor nu. Har dock rännt runt o bott lite överallt,från de att jag var 17 kanske?
Jag är uppvuxen tillsammans med min Mamma och Pappa, Lillasyster Emma. Och dom två hundarna Wilma och Tjorven.

Nu mer så bor jag ju då med sambon Jesper, och dottern Lowa. Vi hyr en mysig gård här, o hos oss bor också kaninerna HollyMolly & PellePingvin.. Och hunden Tjorven ibland.. Tjorven har varit med så länge,så hon börjar bli en liten tant! =)

Som person är jag som jag är.
 Vet inte alls hur jag ska beskriva mej. Är nog ganska snäll och omtänksam. Försöker vara glad och positiv oftast. Men har ett jäkla humör och ett alldeles för hett temperament! Är ibland väldigt social,för o ibland vara väldigt osocial. Är en väldig humörmänniska, är jag glad är jag oftast jätteglad,o är jag arg så är jag väldigt arg, and so on..
Trivs bäst när jag får vara med min familj,och dom närmaste vännerna.
Dom skulle jag göra allt för.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0