så jävla roligt..

igår hände en ganska rolig sak..kanske inte sådär aprolig just då.. men satan joel så jag skrattat sen! Så egentligen kan jag ju helt ärligt säja att det är något utav det roligaste som hänt på länge.. Fredagens bilkaos me Tina&Myran var iofs också ganska roligt!

Jag och Tina är i köket, jag lagar mat o Tina sällskapar. Helt plötsligt kommer Lowa&Alma instormandes.. O skriker "maaaamma, nu ska du få höra..." och är helt uppiorra!

Jaha säjer jag?

Nämen visst, då hade ju dessa två sötnosar tänkt o gå o ge kaninerna mat. Vilket dom också gör, och när dom står inne i boxen,drar dom igen boxdörren, o va händer då? Jo, haspen som håller den låst åker ju givetvis ner. Sådär satt dom! I över en timme. Eller "hela dagen" som dom själva sa.. o de tror jag de, för de va ju fortfarande ljust när dom gick in, o kolmörkt när om kom ut.. Så det är ju inte så konstigt dom trodde det! Haha,stackars barn!

Så där satt dom, i över en timme o skrek på hjälp. Vi sa till och med såhär "kära gud, hjälp oss ut...och inte ens det funkade mamma" berättar Lowa igårkväll.. haha, jag garvar bara jag tänker på det.

Hur tog dom sej ut då tänker ju ni nu? Jo,efter ett bra jävla tag lyckades Lowa balansera på en boll, så hon nådde över kanten o kom åt haspen. O sen var dom fri! Och lyckliga.

Stackars barn, dom hann ju bli jätte rädd o få panik. Lowa hade kissat ner sej totalt, o Alma hade varit tvungen o göra nummer två, i byxan. HerreGud!

Det är ju nästan elakt o skratta åt. Men rätt komiskt är det ju..eller hur?

Och nu undrar ni ju såklart huuur kunde jag inte ha koll på barna?!? Jaa, för så tänker ni..åtminstone en del av er.. Så jag kan ju berätta då, att Lowa var hos Alma och lekte. O jag hade inte en aning om att dom gått ner till oss.
Jag var dock ute vid tre,o då såg jag dom på gårn hos Alma, och klockan var ungefär kvart i fem när dom kom in...  vid halv fyra såg jag att de lös i stallet, men trodde jag glömt de! Så då vet ni det också. Att dom faktiskt inte suttit där hela dagen. =)



Imorn ska jag på typ anställningsintervju, de blir spännande. Vet inte riktigt vad jag sökt,eller vad jag tror om allt.. Men de verkar nog grett. Så jag hoppas på det bästa! ;)
Får ju iaf komma på intervju, de e ju alltid nåt!


Idag är vi förresten och myser med älskade Jänet&Lilly. Det är underbart.
Var en dålig mor imorse, som lät mitt barn vara hemma och skolka. Men ibland funkar det bara inte, och imorse var en sån dag. Det funkade inte för mej helt enkelt.
Så kan det ju vara ibland..


Hejpåer!


Era tankar..
Postat av: GöLLeT!

Jag skrattade så jag inte kunde andas när detta spektakel skulle återberättas! =P

2010-11-17 @ 19:58:51

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0