♥ Rubriker?

Jaa,vet inte riktigt vad jag tycker om den här  30dagars "utmaningen"- Ett inlägg per dag,med dessa rubriker,en per dag..
Det kan ju faktiskt bli lite roligt också,eller hur?
Jag tvivlar dock på att jag gör en rubrik om dagen, så jag tog bort det där med dagarna..
Så får vi se hur de blir, kanske bara "lånar" rubriker då och då,och bara vissa. Vad vet man.. :)


♥  Presentera mig själv
♥  Min första kärlek
♥  Mina föräldrar
♥  Det här åt jag i dag
♥  Vad är kärlek? 
♥  Min dag 
♥  Min bästa vän 
♥  Ett ögonblick
♥  Min tro
♥  Det här hade jag på mig i dag
♥  Mina syskon
♥  I min handväska
♥  Den här veckan
♥  Vad hade jag på mig i dag? 
♥  Mina drömmar 
♥  Min första kyss
♥  Mitt favoritminne
♥  Min favoritfödelsedag
♥  Detta ångrar jag
♥  Den här månaden
♥  Ett annat ögonblick
♥  Det här upprör mig
♥  Det här får mig att må bättre
♥  Det här får mig att gråta 
♥  En första 
♥  Mina rädslor
♥  Min favoritplats
♥  Det här saknar jag
♥  Mina ambitioner
♥  Ett sista ögonblick




Era tankar..
Postat av: susilull

Jo, gört bara!! så har ju jag nått att läsa varje dag :P för jag läser ofta, men är dålig på å kommentera :( Sorry!

Kärlek till dig <3 PÖSS

2010-11-30 @ 23:21:38

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0