fan så fit jag kommer bli...

så som jag får ränna efter Lowa o hennes fyrhjuling. Idag har jag t.om träningsvärk..pinsamt o erkänna dock!
 Så efter en tur upp till Erik(som faktiskt var hemma,behövde bara väcka han) så bar de av ner till Pappsen. Börjar bli en vana tror jag bestämt.. Väl där nere fikade vi,och jag brann av på soffan. Kom på den briljanta idèn att pappa nog också skulle må bra av lite motion, så jag tog helt enkelt bilen hans hem,o han fick gå me Lowa! Ibland förvånar jag både mej själv, och omvärlden med diverse smarta saker! :)

idag har jag faktiskt inte burit in någon ved alls, nöjer mej helt enkelt med dom 15 skottkärror jag faktiskt fick in igår.. sådeså! Får ta nya tag på torsdag eller nåt.. ;)


imorn ska jag hjälpa min lilla farmor o packa lite,för på Onsdag skjutsar vi henne på lite semester,de blir kalas bra för henne de! :)


så här snygg var iaf Lowa förra måndagen då hon skulle på skolan..
Min fiina stora lilla prinsessa!






nu kom min karl innanför dörrn också,så jag hoppas på middag snart! Jag är vrålhungrig!


Era tankar..
Postat av: Lillasyster

ÅÅÅÅH så fin hon blev, go-ungen <3

2010-10-18 @ 18:20:46

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0