fyrhjuling..

barnet är helt galen..hon verkligen älskar o köra hjuling.. Det är så roligt o se! :)
Pappsen kom visst bara o lämnade av trailern,sen for han.. Så jag o Lowis åt lite havregrynsgröt, o sen gick (Lowa körde giiivetvis fyrhjuling) vi ner till han. Tog med Muffinsarna från igår, så han fick stå för kaffe! Lowa körde en massa där nere också, sen fikade vi..spelade fyra i rad,o memory innan vi drog oss hemåt!
Gick/åkte upp till Håkan&Ingrid en sväng också,för Lowa ville visa Erik fyrhjulingen.. Men då hade ju han tyvärr precis åkt på match. Så då vare bara o vända hem..
Väl  hemma gjorde vi en bana,som hon hållt på kört i..

Jag har tagit en liten paus,o sitter här o läser lite bloggar o kikar runt lite.. Men ska väl strax ta o gå ut igen..Det är ju trots allt ganska skönt ute, o vi har fortfarande alldeles för mkt ved kvar som ska bäras in.. O den verkar inte komma in av sej själv! Märkligt det där?

hittade för övrigt den här bilden,ifrån förra helgen..även jag fick mej en åktur! o de kära ni blev en sjujääkla åktur.. Då jag inte hade en konung som ledde mej! Herre Jissnanes! Trodde aldrig jag skulle få stopp på hästen! Haha..




obs, ni missar väl inte pärlan i bakgrunden?;)


Era tankar..
Postat av: jessika

ja,fort gick de=)

2010-10-17 @ 16:02:15

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0