helgen som varit..

jao, i fredags var min karl ledig..eller ja,lastbilen stod på Berners hela dan,så han hade inget o göra.. Så vi åkte in till stan tillsammans vid elva, for o uträttade lite ärrenden.. Gick en sväng på Marknaden o åt en munk, sen for vi mest bara runt o fick tiden o gå,till jag for på UPM.. Jesper fick hämta ut lastbilen,o jag for o handla..
Hem o gjorde egen pizza, Michelle kom o lekte med Lowa,så dom hade myskväll..Blev inget disco för dom..Men dom hade mysigt ändå! :)
Vi hade hyrt Wallander- Vittnet. Jag såg ungefär en kvart sen sov jag.. Liite mera sliten..

Igår fick jag för mej att vi skulle börja röja lite ute på gårn.. Ta bort lite buskar o sånt! Sagt o gjort..
Lurade hit Tina o Jens,för lite sällskap o hjälp.. ;)
Jimmy o Jocke kom också..
Efter en heldag ute, med röjsågar osv,så var gårn äntligen några buskar mindre.. o vi bestämde oss för o styra upp lite Taco-middag för samtliga..
Blev mycket trevligt..
Sen somnade vi rätt ovaggat.

 
(lite bilder från buskjobbet.. )


Meya + mor hennes kom också till middan.. Sötonge!

  



det är ganska roligt här på gårn ibland.. för ett tag sen höll grabbarna på o skruva pittshop.. Och pittshopen var tvungen o bogseras,o vad tar man o bogserar med? Joo,varför inte gräsklipparn?
De gick ju galant de!


      


idag har Jesper varit o skruvat släpvagn med Johan, o jag o Lowis följde med pappa,Håkan o Ingrid till Jänet o Christoffer,o lilla Lilly!
Dom har ju inte sett Lilly förut,så dom var nyfikna.. O pappa+ Håkan hade t.om gått på stan o inhandlat "gröt" alldeles själva, jag blev iaf sjukt imponerad! Haha..
Köpte med oss Wienerbröd från Tages också. En trevlig liten stund..
Ska försöka hinna med lite mera Qualitytime med Jänet snart. Älskade vän! <3

Var så mysigt o få umgås o hänga med Tina igår,så ni anar inte.. Älskade BFF!

Jag är så sjukt dålig på o umgås med mina vänner,så jag skäms ibland..

aja, Heej!


Era tankar..
Postat av: Jennie

Hihi tack :)

2010-10-03 @ 19:24:08
URL: http://enimsemper.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Jag anar! För jag tycker preciiiiiiis likadant!

Gillar inte när de går så här länge mellan gångerna.



I <3 U fo'evva and alwejs.

2010-10-04 @ 11:10:36
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0