monster..

jag är skithungrig! o vart är biffarna som blev över igår,som jag sparade för att jag ville ha dom?? Borta,givetvis! Jag blir så jävla vansinnig!
Jag har längtat efter mina biffar hela jääävla dagen, tackade till o med nej till pizza
 fast jobbet bjöd, bara för att jag vill ha dom! Sa jag att jag blir så jävla vansinnig!?
Helvete!

jag har dessutom jobbat idag, det gick kalasbra! O var riktigt roligt.. Så jag har varit på riktigt bra humör hela dagen,tills jag kom hem o upptäckte att biffarna var borta,o att man tydligen inte plockar bort efter att man grisat ner i köket!
Jääävla Helvete!


Era tankar..
Postat av: Linda

Förstår du va ett monster!

Btw har du tappa bort mitt nummer eller? ;)

2010-10-25 @ 13:39:17
URL: http://[email protected]

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0