Tack Magnus!

idag är jag trött. jag avskyr o vara trött. Lowa är piggare, det gör det hela nästan ännu jobbigare med att vara trött!
Lowa sitter o pysslar ihop ett Grattis kort till William, blir bra de.. Slagit in paketet har na gjort å..alldeles själv!
Hon hann knappt vakna imorse förrän hon ville gå till Alma. Men jag sa Nej, tycker inte att hon behöver leka med en kompis precis heela tiden. Faktiskt. O hon ska trots allt iväg på kalas idag också, så idag får det vara en kompisfri-dag! Med kalaset som ett litet undantag då.. Så hon får helt enkelt bara dras me sin gamla mor idag. Jesper for o jobba. Eller ja,först skulle det skruvas..o sen köras flis. Så han kommer väl hem lagomt till läggdax skulle jag tro!


förövrigt upptäckte jag nu att någon Magnus har gjort en utbetalning till mej på 700 kronor i fredags.. Det var ju roligt! :)
 Men alltså, jag känner ingen Magnus? Tror jag? O varför skulle Magnus vilja föra över 700 till mej? Är det du som är Magnus? O bara tycker om mej,o vill sponsra mej på nåt vis? Isånafall tackar jag allra ödmjukast.
Meen, Jag förstår ingenting. O jag är rädd för att denna Magnus mest troligt vill ha tillbaka sina 700 på måndag eller nåt!?
O då kommer jag inte tycka lika mycket om den där Magnus.




gaaah. har försökt ladda upp en bild från igår på Lowis, men det gåår ju inte! Skitgrejor. Så ni får klara er utan ett tag till..  för nu ska lillDorisen fixas iordning för lite kalas! ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0